آجورلو به پیشکسوتان پاس اهمیت می‌دهد!

انتقاد نیکبخت به مدیرعامل استقلال

آجورلو به پیشکسوتان پاس اهمیت می‌دهد!

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار کرد: شرایط استقلال اصلاً خوب نیست و هوادار هم نگران است و حق دارد. خوشی قهرمانی چند روز بیشتر برای هوادار نبود و بعد از آن اتفاقاتی افتاد که این شیرینی به کامشان تلخ شده است. الان چند هفته است که تیم بلاتکلیف است و نه وضعیت سرمربی مشخص شده است و نه بازیکن جدیدی به خدمت گرفته‌اند و نه حتی با بازیکنان سابق تمدید کرده‌اند. 
نیکبخت در مورد اینکه ساپینتوی پرتغالی به عنوان سرمربی استقلال نامش مطرح شده و البته رزومه او که باعث شده عده‌ای با وی مخالفت کنند، گفت: امیدوارم ایشان یا هرکسی که قرار است بیاید زودتر معرفی شود. گفتم که هرکسی بیاید حتی چوب خشک هم روی نیمکت باشد من به شخصه حمایت خواهم کرد. هرکسی هم بیاید بهتر از این وضعیت بلاتکلیفی است.
پیشکسوت فوتبال در ادامه با انتقاد از وضعیت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه باشگاه استقلال کاری کرده همه پیشکسوتان به جز چند نفری که اطراف خود باشگاه هستند علیه شان موضع داشته باشند. کاری کردند امثال ما دور شویم و به نوعی استقلال از لحاظ پیشکسوتانی که نزدیکش قرار داده بیشتر شبیه به باشگاه پاس سابق است تا استقلال. من این‌ها را می‌گویم چون دلم می‌سوزد و به خدا دنبال هیچ جایگاه و پست و مقامی نیستم و قید این فوتبال را زده ام و این را می‌گویم سنگ خودم را به سینه نمی‌زنم و واقعیت است.
نیکبخت در مورد اینکه این روزها نام سعید صادقی به عنوان خرید استقلال و پرسپولیس برای هر دو باشگاه مطرح شده عنوان کرد: زمان ما اصلاً به این شکل نبود که آن‌قدر بازارگرمی‌ کنیم و هر روز با یک باشگاه مذاکره کنیم و دوباره برگردیم به مذاکره با باشگاه قبلی. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه