بازارگرمی برای بازیکن معمولی

سعید صادقی یک بازی ملی هم ندارد

بازارگرمی برای بازیکن معمولی

 رقابت بی حاصل مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب یک بازیکن در فصل نقل و انتقالات اتفاق جدیدی در فوتبال ایران نیست، اما سؤال کلیدی و بزرگ این است که این رفتار نسنجیده و احساسی در نهایت به سود چه کسی تمام خواهد شد؟


شاید مدیران دو باشگاه ادعا داشته باشند که برنده واقعی باشگاهی است که موفق به استخدام آن بازیکن شود اما در واقع نه تنها باشگاه پیروز برنده این جدال نقل و انتقالاتی نیست بلکه  به اعتراف بسیاری از منتقدان و کارشناسان بازنده این ماجرا آن باشگاه است چون برای یک استخدام معمولی چند برابر هزینه واقعی را انجام داده تا تخم تفرقه را با این حرکت در مجموعه باشگاهی خود میان بازیکنان پخش کند.
وقتی مدیران آبی و قرمز برای استخدام یک بازیکن 27 ساله که تا به امروز تنها یک بار به اردوی تیم ملی دعوت شده حاضرند رقم‌های هنگفتی هزینه کنند تا او پیراهن تیم آن‌ها را به تن کند، چگونه سرمربی باید فضای تیم خود را کنترل کند تا دیگر بازیکنانی که سابقه بازی ملی آن‌ها به مراتب بیشتر از این بازیکن است لب به اعتراض باز نکنند؟
از طرفی اکثریت قریب به اتفاق هواداران فوتبال ماجرای انتقال امین قاسمی نژاد بازیکن سابق شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات گذشته را به یاد دارند. در نهایت چه اتفاقی برای این بازیکن رخ داد؟ این بازیکن با وجود جنگ زرگری بسیار شدید میان مدیران استقلال و پرسپولیس در نهایت تصمیم گرفت استقلالی شود،اما عمر حضور او در استقلال به نیم فصل هم نکشید.عمق فاجعه زمانی بیشتر می شود که یک باشگاه برای سبقت گرفتن از رقیب حاضر می‌شود پیج مدیر برنامه این بازیکن را به صورت رسمی دنبال کند تا شاید گرایش آقای دلال به سمت این باشگاه نسبت به رقیب بیشتر شود.

​​​​​​​خبرنگار: سینا حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه