اعتصاب ادامه دارد!

اوضاع وزنه بردارى پيچيده تر از قبل

اعتصاب ادامه دارد!

حدود دو هفته پیش بود که ملی پوشان وزنه‌برداری با انتشار بیانیه ای اعلام کردند به دلیل شرایط نامساعد اردوی تیم ملی مثل وضعیت تغذیه و تأسیسات اردو، تصمیم به ترک آن گرفته‌اند. وضعیتی که در همین فدراسیون مسبوق به سابقه بوده و پیش از مسابقات قهرمانی جهان در تاشکند ازبکستان نیز شرایط نامناسبی در اردوی تیم ملی وجود داشت که به دلیل اهمیت مسابقات جهانی، وزنه‌برداران حاضر به تحمل آن شده بودند. نخستین ترکش این اقدام وزنه برداران، برکناری سرمربی محبوب علی مرادی از سوی رئیس فدراسیون بود. محمدحسین برخواه که از چهار سال پیش هدایت تیم ملی بزرگسالان را برعهده داشت و باوجود تمامی انتقادات، همیشه از حمایت کامل مرادی برخوردار بود، به فاصله چند ساعت پس از انجام یک مصاحبه و بیان انتقاداتی نسبت به فدراسیون، از کار برکنار شد تا نخستین قربانی این ماجرا باشد.
در هفته گذشته نیز جلسه ای بین اعضای تیم ملی و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد که به نظر می رسد تاکنون نتیجه ای به همراه نداشته، چرا که نه تنها اوضاع بهبود نیافته، بلکه وخیم تر نیز شده است. 
سرمربی جدید تیم ملی روز دوشنبه فهرست
 23 نفره ای را برای تشکیل اردوی جدید و مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه اعلام کرد که اسامی وزنه برداران معترض نیز در آن دیده می شد. این اقدام با واکنش سریع این وزنه برداران همراه شد که در همان روز با انتشار یک بیانیه دیگر، ضمن گلایه از وزیر ورزش، عنوان کردند به دلیل پابرجا بودن شرایط قبلی، حاضر به بازگشت به اردوی تیم ملی نیستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه