بازی با آرژانتین و اسپانیا هماهنگ است

سرمربی تیم ملی فوتسال:

بازی با آرژانتین و اسپانیا هماهنگ است

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص احتمال لغو دیدار دوستانه ایران و آرژانتین اظهار کرد: فکر نمی کنم چنین چیزی باشد. تمام کارها از جمله ارسال دعوت‌نامه برای تیم و برای فدراسیون‌ها انجام شده و تنها چیزی که باقی مانده است، ویزایی است که باید سفارتخانه آرژانتین صادر کند که حالا فرقی نمی‌کند ویزای عادی باشد یا ویزای اضطراری.مگر اینکه مسائل سیاسی باز همه چیز را به هم بریزد.
وی در خصوص قطعی شدن دیدار دوستانه ایران و تیم ملی اسپانیا عنوان کرد: من با سرمربی تیم ملی اسپانیا صحبت کردم و هر دو با مرور تقویم هر دو تیم ملی و با توجه به زمان شروع لیگ اسپانیا، مقدماتی جام جهانی، شروع لیگ ایران و بازی‌های جام ملت‌های آسیا، تاریخی را در شهریور پیدا کردیم و آن را از طریق فدراسیون فوتبال برای فدراسیون فوتبال اسپانیا ایمیل کردیم و حالا منتظر پاسخ این کشور هستیم تا ببینیم این دیدار قابل برگزاری است یا خیر.
سرمربی تیم ملی در پایان عنوان کرد: من آدمی نیستم که به خاطر کار نکردن دیگران اعتبارم را زیر سؤال ببرم. قضیه تأثیر سیاست در ورزش حقیقت دارد و مصداق بارز آن، بلوکه شدن پول‌های ایران در فیفا و AFC و همچنین لغو شدن دیدار دوستانه ایران و کانادا بوده است. 
من اگر می‌دیدم فدراسیون نمی‌خواهد کاری انجام دهد و حرف آن را می‌زند، نمی‌ماندم و می‌رفتم اما فدراسیون و در رأس آن، آقایان ماجدی و اصولی تمام کارهای مربوط به بازی دوستانه با آرژانتین و سایر مسابقات را انجام داده‌اند و اگر بخواهد این دیدارها لغو شود، تنها دلایل آن سیاسی خواهد بود. 
من و کادرم بیش از وظایفمان برای هماهنگ شدن این دیدارهای دوستانه کار انجام داده‌ایم و مسائل را پیگیری کرده ایم و فدراسیون هم کمک زیادی کرده و وظایفش را انجام داده 
است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه