روحانیت در حساس‌ترین مقطع تاریخی رسالت خود قرار دارد

آیت‌الله علم‌الهدی:

روحانیت در حساس‌ترین مقطع تاریخی رسالت خود قرار دارد

امام جمعه مشهد گفت: روحانیت از آغاز غیبت امام زمان(عج) تا به امروز در مقابل استکبار در حساس‌ترین مقطع تاریخی رسالت خود قرار گرفته است.
آیت الله سید احمد علم‌الهدی در همایش شهدای روحانی در مشهد افزود: امروز به همان اندازه که پهنه روحانیت در جهان گسترده شده میزان دشمنی‌ها نیز افزایش یافته است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: روحانیت، نقطه اتصال میان شیعه و مقام معصوم(ع) است و رسالت و کفالت روحانیت تا زمانی که پرچم توحید و معنویت را به حضرت مهدی(عج) برساند ادامه دارد.
آیت‌الله علم‌الهدی افزود: روحانیت در این مسیر تا اهدای جان خود پیش می‌رود و مجاهدت و ایثار آنان زمان و توان نمی‌شناسد و این بزرگواران با بذل نفس خویش، مسیر مبارزه تا نقطه شهادت را پیش می‌برند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم و در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران جامعه روحانیت گفت: دشمنی کافران با رهروان‌مسیر حق، یک سنت همیشگی و دائمی است که خداوند در قرآن مجید به آن اشاره کرده است.حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی افزود: در زندگی مؤمن، روزی بدون جهاد وجود ندارد؛ در هر بازه زمانی مصادیق این جهاد تغییر می‌کند و هم اکنون مسیر مبارزه با دشمنان از دل جهادِ تبیین خارج می‌شود.
روحانیت حدود 4هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این آمار ۱۰ برابر سایر اقشار جامعه است. ۵۰۰ نفر از شهدای روحانی از خراسان بزرگ بوده‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه