توقف عملیات اجرایی مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان

رئیس فدراسیون انتقاد کرد

توقف عملیات اجرایی مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان از توقف چندین ساله مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان خراسان جنوبی در مرحله طراحی انتقاد کرد و خواستار پیگیری برای اجرای آن شد.
به گزارش مهر، محمد شروین اسبقیان اظهار کرد: بر اساس ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که توسط رئیس جمهور انجام شد، ۱۶‌دستگاه اجرایی در هر استان موظف به اجرای وظایف خود برای حمایت از ورزش‌های جانبازان و معلولان هستند. به گفته وی، استفاده رایگان جانبازان و معلولان از سالن‌ها و تجهیزات ورزشی سازمان‌ها و ادارات هر استان، تخصیص اعتبارات ویژه و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب ورزشکاران برای شرکت آن‌ها در مسابقات قهرمانی کشور و مناطق و توجه شهرداری‌ها به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی جانبازان و معلولان از جمله موارد این مصوبه است.
وی با اشاره به اینکه گزارش‌ها و مصوبات آن نیز به شورای عالی فرهنگی ارسال می‌شود، تصریح کرد: اگر دستگاهی در انجام وظایف خود در این باره کوتاهی کند به رئیس جمهور گزارش می‌شود. اسبقیان اظهار کرد: احداث مجموعه‌ورزشی چندمنظوره جانبازان و معلولان خراسان جنوبی پس از گذشت سال‌ها هنوز در مرحله طراحی است که باید پیگیری‌های لازم برای اجرایی شدن آن توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیئت استان از طریق استاندار انجام شود.خراسان جنوبی مصوبه کددار برای احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان دارد و باید برای اجرای آن از سوی مجموعه استانداری و اداره کل ورزش و جوانان اقدامات لازم انجام شود. در دو سال گذشته با شیوع ویروس کرونا و نبودن رئیس هیئت در استان افت قابل توجهی در فعالیت‌های این هیئت وجود داشته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه