ایجاد ۲۱ هزار فرصت شغلی با تسهیلات کمیته امداد خراسان رضوی

ایجاد ۲۱ هزار فرصت شغلی با تسهیلات کمیته امداد خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: ۲۱ هزار فرصت شغلی با پرداخت 7هزار و ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات برای مددجویان و افراد زیرپوشش این نهاد در سال گذشته ایجاد شده است.
به گزارش قدس آنلاین، رضا سلم‌آبادی افزود: ۳۵ هزار فرصت شغلی نیز در سال‌ جاری برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد خراسان رضوی هدف‌گذاری شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین توسط رهبر معظم انقلاب، تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش دارد که پس از ابلاغ سرانه تسهیلات از ابتدای سال پرداخت آن‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت تا بتوان گام‌های مؤثری در جهت تعهد ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان برداشت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: خیران و مردم نوعدوست این استان در پایان سال گذشته بیش از 2هزار میلیارد ریال مبالغ نقدی و کالایی به نیازمندان و افراد زیرپوشش این نهاد در جشن نیکوکاری کمک کردند که تا پیش از تحویل سال بین این افراد توزیع شد.
وی با اشاره به هزینه‌های بالای تأمین مسکن و بهداشت و سایر نیازهای مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی خواستار همراهی بیشتر خیران در این بخش‌ها شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه