آیت‌الله علم‌الهدی: مقبول‌ترین عمل نیمه شعبان، حمایت از محرومان است

آیت‌الله علم‌الهدی: مقبول‌ترین عمل نیمه شعبان، حمایت از محرومان است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مقبول‌ترین عمل در نیمه شعبان، حمایت از محرومان است.
به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت دهه مهدویت خراسان رضوی گفت: هر عملی که در تاریخ این انقلاب با درونمایه عشق و اخلاص انجام شده، ثمرات چشمگیر و برکات بسیاری به دنبال داشته است. یک نمونه از این برنامه‌های مخلصانه، سنت حسنه راهپیمایی مردمی نیمه شعبان در مشهدالرضا(ع) است که پس از سال‌ها، هم‌اکنون با استقبال پرشور مجاوران مؤمن امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: اینکه مردم مشهد در این روز عزیز از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی به راه می‌افتند، یک حرکت نمادین مبتنی بر فلسفه همراهی با نهضت امام زمان(عج) در مسیری است که ائمه اطهار(ع) و ارواح مطهر شهدا آن را برای ما ترسیم کرده‌اند.
امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اکثر برادران و خواهران ما که در مناطق حاشیه شهر مشهد ساکن هستند، حتی از تأمین معیشت و مایحتاج ضروری زندگی خود عاجزند و از آنجا که این روز عزیز به نام روز مستضعفین نام‌گذاری و اطعام مؤمنان در عید غدیر و نیمه شعبان بسیار توصیه شده، اعضای محترم ستاد بزرگداشت روز نیمه شعبان باید برنامه‌ریزی‌های خاص و متمرکز برای تکریم و اطعام این عزیزان را در دستورکار داشته باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه