دلجویی اداره کل ورزش و جوانان از قهرمان پاراآسیایی

دلجویی اداره کل ورزش و جوانان از قهرمان پاراآسیایی

عقیل رحمانی

دکتر هاشمی جواهری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی پس از اطلاع از مشکل پیش آمده برای یک قهرمان با اخلاق پاراآسیایی، ضمن حضور در منزل این فرد وعده پیگیری و حل مشکلش را داد.
چند روز پیش بود که ماجرای معیوب شدن پروتز پای یک قهرمانی مسابقات پاراآسیایی در رسانه‌ها منتشرشد. ماجرایی که دل خواننده را به درد می‌آورد که چرا تا به امروز مسئولان ورزشی استان برای حل مشکل این افراد هیچ اقدامی نداشته و حتی برای شنیدن مشکلاتشان هم تلاشی نکرده بودند.
پس از اطلاع از ماجرا بود که این موضوع را یکشنبه گذشته به اطلاع سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی که 10 روز هم نمی‌شود بر مسند ریاست این اداره کل نشسته است رساندیم. دکتر جواهری بدون هیچ اما و اگری از موضوع استقبال و حتی عنوان کرد برای خدمت به این عزیزان آماده‌ایم و همان‌جا وعده حضور در خانه «مصطفی ماریان» قهرمان مشهدی پاراآسیایی را داد.
این اقدام ارزشمند صورت گرفت و ظهر روز گذشته سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به دیدار این قهرمان پاراآسیایی رفت و از نزدیک درجریان مشکلات او قرار گرفت.
دکتر هاشمی جواهری در حاشیه این دیدار گفت: یکی از برنامه‌های ما حمایت تمام‌قد از ورزشکاران معلولی است که در مناطق کم‌برخوردار زندگی می‌کنند. امیدواریم بتوانیم در این مسیر حمایت‌های خوبی از جامعه ورزشی جانبازان و معلولان استان داشته باشیم به‌ویژه این عزیز ورزشکار، تا در آینده شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ دیگری هم توسط ایشان باشیم. وی تصریح کرد: در اولین گام و برای حل مشکل این ورزشکار با اخلاق که همان تهیه پروتز پای وی است، از فدراسیون مرتبط و همچنین هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی پیگیری‌های ویژه‌ای خواهیم کرد. از سوی دیگر اداره کل ورزش و جوان خراسان رضوی هم در حد توان برای حل مشکل این قهرمان تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه