دادستان‌ها باید در خط مقدم مطالبه‌گری باشند

دادستان‌ها باید در خط مقدم مطالبه‌گری باشند

غلامعلی صادقی در نشست دادستان‌های عمومی و انقلاب خراسان رضوی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات تمامی همکاران مذکور در حوزه‌های قضایی گفت: دادستان‌ها باید در خط مقدم مطالبه‌گری باشند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که در جلسه ویدئوکنفرانس دادستان‌های عمومی و انقلاب استان در سالن شهید رجایی دادستانی استان سخن می‌گفت با اشاره به بازدید از حوزه‌های قضایی بیان کرد: در در بازدیدهایی که بتازگی  انجام شده به خوبی شاهد تلاش تمامی همکاران محترم قضایی و اداری هستیم و روحیه مجاهدانه این عزیزان موجب شده با وجود تمامی کمبودها و تنگناها روند خدمت‌رسانی به شهروندان گرانقدر به نحو جهادی استمرار یابد. رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تعطیلات نوروزی گفت: دادستان‌ها باید برای این ایام با هدف حفظ حقوق بیت‌المال، اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین دفاع از حقوق عامه برنامه ویژه داشته باشند و اقدام‌های پیشگیرانه لازم را از قبل به انجام رسانند.
به گزارش قدس،وی با تأکید بر ضرورت نظارت بر حسن اجرای قانون توسط مسئولان قضایی گفت: با هدف حفظ حقوق عامه بر عملکرد مدیران اجرایی باید در چهارچوب قانون نظارت صورت بگیرد تا شاهد خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم شریف و بزرگوار باشیم و ضمناً از بروز جرایم و تخلفات احتمالی پیشگیری به عمل آید و در کنار آن حمایت‌های حقوقی و قانونی لازم نیز از مدیران خدوم صورت پذیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه