حرم رضوی آماده پذیرایی از زائران نوروزی

حرم رضوی آماده پذیرایی از زائران نوروزی

حرم مطهر رضوی در آستانه عید نوروز با زیباسازی و بهسازی صحن‌ها و رواق‌ها، رنگ و بوی بهاری به خود گرفته و آماده خدمت‌رسانی به زائرانی است که در سال جدید میهمان آستان نورانی حضرت رضا(ع) خواهند شد.
مهندس محمد بیات، مدیر نگهداری و بهره‌برداری سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی گفت: با اقدام‌هایی همچون بهسازی مسیرهای تردد و تشرف، بازپیرایی فضای سبز، رنگ‌آمیزی، تعمیرات مورد نیاز صحن‌ها و رواق‌ها و... تلاش داریم تا حال و هوای بهاری را پیشکش زائران و مجاوران حرم باصفای رضوی کنیم. 
وی افزود: زیباسازی و بازپیرایی اماکن متبرکه، گل‌آرایی و فضاسازی در ورودی‌ها و فضای پیرامونی حرم مطهر رضوی از جمله صحن پیامبر اعظم(ص)، صحن غدیر، صحن کوثر، تمامی ورودی‌ها و بست‌ها، باغ رضوان و همچنین افتتاح چهار وضوخانه جدید انجام شده است.
به گفته مهندس بیات ساخت ورودی و خروجی و گیت بازرسی باغ رضوان، بهسازی گیت‌های بازرسی ورودی شیرازی، تسهیل تردد زائران از صحن پیامبر اعظم(ص) به صحن قدس از طریق بازگشایی دو مسیر علاوه بر مسیرهای قبلی، رنگ‌آمیزی تمامی ورودی‌ها و پارکینگ‌ها، سرویس آسانسورها و پله‌های برقی‌، سرویس کامل پرژکتورها، هواسازها، فن‌کوئل‌ها، تمهیدات لازم برای بهره‌گیری از 39 نمایشگر پهن‌پیکر در حرم و هماهنگی برای ارتقای خدماتی مانند بی‌تی‌اس تقویت‌کننده موبایل و... از دیگر اقدام‌های ویژه استقبال از بهار 1401 است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه