15هزار تن شکر و 4هزارو400 تن برنج

توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی توزیع شد

15هزار تن شکر و 4هزارو400 تن برنج

در روزهای پایانی سال و در راستای تنظیم بازار ایام نوروز بیش از ۱۵هزار تن شکر مصرف خانوار و صنف و صنعت و بیش از 4هزارو400 تن برنج هندی و تایلندی در استان توزیع می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی؛ حمیدرضا نوری مدیر کل این اداره با اشاره به آغاز توزیع این اقلام از 10 اسفندماه جاری گفت: همزمان با روزهای پایانی سال و فرارسیدن نوروز و در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان ۳هزار تن شکر برای مصرف خانوار و ۱۲هزار تن برای مصرف صنف و صنعت توزیع می‌شود. وی افزود: قیمت شکر‌های توزیعی با ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده ۱۲5هزار و ۳۵۰ریال و برای مصرف‌کننده ۱۴۰هزار ریال است.
وی در خصوص میزان برنج‌های توزیعی در ایام پایانی سال نیز گفت: توزیع ۲هزار تن برنج تایلندی با قیمت توزیع ۱۱۰هزار ریال و قیمت مصرف‌کننده ۱۲۵ هزار ریال و نیز 2هزارو400 تن برنج هندی با قیمت توزیع ۱۷۰ هزار ریال و قیمت مصرف کننده ۱۸۵ هزار ریالی بخشی از خدمات این اداره کل در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان است.
شهروندان خراسان رضوی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف کارمندان نسبت به خرید این اقلام اقدام نمایند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه