گلایه از تأمین اعتبار نشدن گود کشتی امام مرشد فاروج

گلایه از تأمین اعتبار نشدن گود کشتی امام مرشد فاروج

مدیر ورزش و جوانان فاروج گفت: پیشرفت فیزیکی گود کشتی امام مرشد که ساخت آن از سال ۹۳ آغاز شده ۳۰ درصد است. توزیع اعتبارات با محوریت طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بیشتر یا طرح جدید خانه جوان بوده است.
آتنا فراهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال‌های اخیر هم اعتباری برای این طرح که سابقه برگزاری کشتی چوخه در آن به ۳۰۰ سال می‌رسد، اختصاص نیافته و اعتبارات برای طرح خانه جوان و سالن ورزشی تیتکانلو پیش‌بینی شد.
وی گفت: استخر ورزشی با ۶۰درصد پیشرفت از سال ۸۹، سالن ورزشی تیتکانلو با ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی از سال ۹۳ و گود کشتی امام مرشد با ۳۰ درصد پیشرفت از سال ۹۳ آغاز شده‌اند؛ تکمیل این طرح‌ها در حوزه ورزش شهرستان تحول ایجاد می‌کند.
فراهی ادامه داد: شهریور سال ۹۳ عملیات ساخت سالن ورزشی چند منظوره تیتکانلو واقع در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع آغاز شد و باوجود خرید کفپوش و تجهیزات سقف، تکمیل بنای آن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با تخصیص‌های فعلی کفایت نمی‌کند.
مدیر ورزش و جوانان فاروج با اشاره به تعطیل بودن طرح خانه جوان گفت: خانه جوان در بهمن سال گذشته با ۴۰۰متر زیر بنا در فضای محوطه این اداره کلنگ‌زنی شد اما تخصیص کم اعتبارات مانع تکمیل طرح شده است.
فراهی گفت: از منابع استانی برای استخر ورزشی فاروج ۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شد اما هنوز رقمی تخصیص نیافته و ساخت آن که از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت نهم است در سال ۸۹ آغاز شد و قرار بود دو سال بعد به بهره‌برداری برسد اما همچنان عملیات اجرایی آن تعطیل است.
سرانه فضای ورزشی فعلی شهرستان 0.89 درصد شامل ۶ فضای ورزشی روباز و ۱۲ مکان سرپوشیده و در مجموع به مساحت ۸ هزار و۹۲۲ است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه