تسهیلات سپتاژ تا پایان خرداد پرداخت می‌شود

تسهیلات سپتاژ تا پایان خرداد پرداخت می‌شود

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست کشور گفت: در مجموع تعداد ۵۸ پروژه زیست‌محیطی با اعتبار مورد نیاز ۹۹میلیارد تومانی در خراسان رضوی تقاضای دریافت تسهیلات از صندوق محیط زیست کشور دارند. 


سجاد انجم‌شعاع با بیان اینکه اعطای تسهیلات برای اجرای پروژه تصفیه‌خانه سپتاژ تا پایان خرداد قطعی شد، اظهار‌کرد: برای اجرای این پروژه ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات از سوی شهرداری مشهد درخواست شده بود که با حضور مدیرعامل بانک عامل و بررسی‌های لازم، با پرداخت این تسهیلات موافقت و قرار شد با پرداخت تسهیلات تا پایان سال این پروژه به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به تعیین نماینده این صندوق از اداره کل محیط زیست خراسان رضوی با هدف شناسایی فرصت‌ها و حمایت از فرصت‌های این استان، تصریح کرد: خراسان رضوی یکی از استان‌های با اهمیت از نظر صنعتی و معدنی است و با توجه به اینکه بیشتر تجهیز و تخصیص منابع ما در صندوق از طریق صنایع و معادن انجام می‌شود، ضرورت داشتن یک نماینده ثابت در این استان مهم احراز شد.
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست کشور با اشاره به بازدید از بوستان طبیعت پردیس طرقبه شاندیز بیان کرد: این بوستان در کشور منحصربه‌فرد است، ۳۰ درصد مطالعات مبحث آب‌رسانی از شهرک صنعتی مجاور این بوستان انجام شده و اکنون در حال برآورد هزینه اجرای این پروژه برای تأمین از صندوق هستیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه