افزایش ۵۰ درصدی بودجه شهرداری بیرجند

افزایش ۵۰ درصدی بودجه شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند با اشاره به طرح ساخت ۱۹۰هزار مترمربع واحد مسکونی گفت: با اجرای این طرح ۹۵هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در مرکز خراسان جنوبی ایجاد می‌شود.


مهدی بهترین در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: یکی از خبر‌های خوشی که می‌توان به شهروندان مرکز خراسان ‌جنوبی داد افزایش ۵۰ درصدی بودجه شهرداری است.
وی افزود: با تصویب شورای اسلامی، امسال بودجه شهرداری بیرجند به ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
شهردار بیرجند تصریح کرد: این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، 100درصد افزایش یافته که می‌تواند افزایش رونق اقتصادی را برای بیرجند به همراه داشته باشد.
بهترین با اشاره به افزایش نرخ ساخت و ساز‌ها در مرکز خراسان ‌جنوبی یادآور شد: ۶۳ درصد افزایش اعتبارات شهرداری در این حوزه است و به زودی امتداد بولوار عدل را بازگشایی خواهیم کرد.
وی با اشاره به رعایت انضباط مالی در شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: بودجه تقدیمی به شورای شهر برای سال ۱۴۰۱ که حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بود، در پایان سال به ۵۷۰ میلیارد تومان رسید.
شهردار بیرجند اظهار کرد: با رویکرد کاهش فشار اقتصادی به مردم، عوارض شهری پارسال و امسال در بیرجند ۲۵ درصد کاهش داشته که از این ‌رهگذر می‌تواند برای شهروندان مؤثر باشد.
بهترین با اشاره به حمایت دولت از شهرداری مرکز خراسان جنوبی گفت: ۲۵ درصد از کمک‌های دولت در سال ۱۴۰۱ به شهرداری بیرجند در قالب‌های مختلف تأمین شده و تأمین بقیه آن نیز در دستور کار است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه