برخورد منهای قانون با بی‌حجابی منکر است

خطیب نماز جمعه تهران:

برخورد منهای قانون با بی‌حجابی منکر است

خطیب نمازجمعه تهران گفـت: همه‌چیز باید بر محور قانون باشد و در برخورد با بی‌حجابی خودسرانه و منهای قانون برخورد کردن، قانون‌شکنی و منکر است.


به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه «مشکل اقتصادی ما نزدیک به یک دهه است که گریبانگیر است و نام‌گذاری هرساله رهبر معظم انقلاب نیز اقتصادی بوده و این مشکلات مسئله اصلی و زیربنای بخشی از آسیب‌های فرهنگی است» گفت: جامعه‌ای که قرآنی است، سه ویژگی دارد؛ اول امنیت که زیربنای همه توسعه‌هاست، آرامش مردم و اینکه دلهره و اضطراب نداشته باشند و سوم اینکه اقتصاد آباد و مرفه داشته باشند؛ این نام‌گذاری‌ها و شعارها در سمت و سوی این است که به آن جامعه قرآنی مطلوب برسیم.
آیت‌الله خاتمی با ابراز اینکه تحولات سیاسی به‌سمت تضعیف جبهه دشمن پیش می‌رود، اظهار کرد: به‌تعبیر رهبر معظم انقلاب آمریکای اوباما ضعیف‌تر از آمریکای بوش بود، آمریکای ترامپ ضعیف‌تر از اوباما بود و آمریکای بایدن از ترامپ ضعیف‌تر است و دنیا هم به آن اعتراف دارد؛ آمریکا اعلام کرده است قصد ایجاد جبهه متحد عربی ضدایران دارد که به‌عکس‌ آن، توافق ایران و عربستان انجام شد و دیگر کشورها هم در صف توافق هستند؛ آمریکای لاتین که حیاط خلوت آمریکا بود، امروز چهره‌های ضدآمریکایی‌ آنجا رأی می‌آورند.
آیت‌الله خاتمی ادامه داد: بی‌حجاب‌ها هم جزو ملت هستند و اگر بدانند دشمن چه پشت‌صحنه‌ای دارد، دست از این کارها برمی‌دارند. بیانیه وزارت کشور درباره حجاب، بیانیه خوبی بود و مردم می‌خواهند ببینند دولت و نظام به وظیفه خود درباره حجاب عمل می‌کنند یا خیر؟ همچنین همه نهادها باید وارد شوند و یک نهاد نمی‌تواند به‌تنهایی این کار را بکند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه