یک سال دیگر در پرسپولیس می‌مانم

وحید امیری در گفت‌وگو با قدس:

یک سال دیگر در پرسپولیس می‌مانم

کاپیتان دوم پرسپولیس که بازی خوبی را مقابل ملوان به نمایش گذاشت در میکس زون استادیوم آزادی ضمن خوشحالی از پیروزی تیمش گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم اما با توجه به اینکه زودتر از رقبای خود بازی داشتیم، با انگیزه زیادی به میدان رفتیم و نتیجه خوبی گرفتیم.


وی با اشاره به مشکلات مالی پرسپولیس گفت: مشکلاتی داریم که گفتنش برای تیم بزرگ پرسپولیس زشت است. تیم ما مشکلات زیادی مثل دریافتی‌های ما، پاداش بازیکنان و حتی مسائل کوچک مثل شرایط غذایی دارد. به هر حال ما هم رسالتی داریم که باید تلاش کنیم زیرا هوادار ما در این روزهایی که مشکلات اقتصادی وجود دارد، به ورزشگاه می‌آید و ما هم باید وظیفه خود را نسبت به آن‌ها انجام دهیم.
او ضمن ناراحتی از حذف استقلال گفت: با اینکه استقلال رقیب ماست، حذف آن‌ها ضرر بزرگی به فوتبال ایران بود و آدم باید نگاه ملی داشته باشد. آبروریزی بزرگی بود. تمام مسئولان کشور و دولت باید فکری به حال این قضیه بکنند که دچار مشکل نشویم. این بحث ملی است نه استقلال و پرسپولیس.
امیری به فتح‌الله‌زاده که سبب این اتفاق در استقلال قلمداد می شود کنایه زد و گفت: باید افرادی را که در بحث مدیریت و اقتصاد درس خوانده باشند و تجارب بین‌المللی دارند، در چنین سمت‌هایی قرار بگیرند. 
او در پایان درباره قراردادش با پرسپولیس گفت: من یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم و با تمام توانم برای خوشحالی هواداران در زمین می جنگم.این هواداران تنها دلخوشی ما هستند و می‌دانم این فصل چیزی جز قهرمانی از ما نمی‌خواهند.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه