جنگ صدرنشینی در سکانس حساس

هفته بیست و دوم لیگ برتر

جنگ صدرنشینی در سکانس حساس

دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر از امروز با انجام چهار مسابقه آغاز می‌شود. 


دوئل سرخ‌ها در ورزشگاه خالی
پرسپولیس ۴۲ امتیازی اکنون با یک امتیاز کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم ایستاده است. از سویی دیگر تراکتور هم پنج هفته بدون باخت را پشت سرگذاشته و با ۳۶ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ است. هواداران تراکتور معتقدند اگر بتوانند در این بازی برنده شوند شانس قهرمانی در لیگ برتر همین فصل را هم خواهند داشت. هرچند این مسابقه با حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد .
تراکتور در این مسابقه دو بازیکن مطرح خود یعنی هاشم نژاد و هادی محمدی را ندارد. پرسپولیس اما شرایط پرنوسانی در این هفته‌ها داشته است. هرچند اکنون بازیکنان آماده‌ای در خط حمله دارد. با این حال تراکتور با ۲۷ گل زده یک گل هم از پرسپولیس بیشتر زده اما گلزنی به پرسپولیس کار دشواری است. 
مسابقه رفت دو تیم یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و آن زمان بردیف هدایت تراکتوری ها را در دست داشت و اکنون پرسپولیسی ها برای جبران آن شکست به تبریز می روند تا مقابل تیم خمز صف‌آرایی کنند. نتیجه این بازی به جز هواداران تراکتور برای دیگر مدعیان لیگ از جمله سپاهان و استقلال هم اهمیت فوق العاده ای دارد. 

اصفهانی‌ها صدرنشین می‌مانند؟
سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ برتر است و اگر در این بازی خانگی پیروز شود همچنان صدرنشین باقی خواهد ماند، اما در صورت از دست دادن امتیاز ممکن است پرسپولیس با برد تراکتور از زرد پوشان اصفهانی سبقت بگیرد و به صدر برسد. ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار تلاش می کند تا تیمش در نیمه بالایی جدول لیگ باقی بماند و در حاضر با ۲۵ امتیاز نهم است. سپاهان هفته گذشته دو امتیاز حساس مقابل آلومینیوم اراک از دست داد و هوادار هم در خانه از مس رفسنجان شکست خورد و هر دو تیم به دنبال امتیاز هستند البته توان سپاهان خیلی بیشتر از هوادار است و در بازی رفت هم سپاهان ۲ بر یک پیروز شد. در دو بازی دیگر امروز هم پیکان میزبان ذوب‌آهن است و صنعت نفت آبادان هم به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه