نماینده استان، قهرمان لیگ برتر شنای کشور شد

در برهوت بی‌مدالی ورزش خراسان رضوی

نماینده استان، قهرمان لیگ برتر شنای کشور شد


نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شنا سال ۱۴۰۱ با قهرمانی تیم موج های آبی مشهد به پایان رسید. نوزدهمین دوره مسابقات لیگ شنای قهرمانی باشگاه های کشور عصر جمعه با برگزاری اختتامیه به پایان رسید. در پایان این دوره از مسابقات تیم سرزمین موج های آبی مشهد با ۳۴۵۹امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم‌های نفت تهران و اریس اصفهان نیز به ترتیب با ۳۲۸۵ و ۳۲۴۲ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. اریس اصفهان، باشگاه امیر مرشد البرز، باشگاه مقاومت، سرزمین موج‌های آبی مشهد، نفت امیدیه، نفت تهران و نیروی زمینی ارتش هفت تیم حاضر در این مسابقات بودند.
این قهرمانی در حالی برای نماینده خراسان رسیده که دهمین عنوان قهرمانی مسابقات شنای کشور بود و جالب است بدانید که هشت عنوان از 10 عنوان قهرمانی به موج‌های آبی مشهد رقم رسیده که یک رکورد محسوب می‌شود. این در حالی است که حال و روز ورزش استان در سایر رشته‌ها اصلاً مساعد نیست. در شرایطی که تیمداری در این شرایط اقتصادی برای بخش خصوصی با مشکلات زیادی روبه‎رو است باید مسئولان ورزش استان قدردان مدیران مجموعه سرزمین موج‎های آبی باشند.  

غلامپور، برترین شناگر شد
شناگر مشهدی عنوان برترین شناگر این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. در دور نهایی لیگ برتر شنا سال ۱۴۰۱ در مجموع سه رکورد ملی و رده های سنی جابه‌جا شد. سینا غلامپور با ۱۵۲۲ امتیاز عنوان برترین شناگر این دوره از مسابقات را کسب کرد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه