صیادمنش می‌خواهد کابوس را تمام کند

بازگشت «اللهیار» پس از دو ماه

صیادمنش می‌خواهد کابوس را تمام کند

اللهیار صیادمنش یکی از چهره‌های ویژه فوتبال ایران پیش از جام جهانی 2022 قطر بود؛ پدیده جوانی که بسیاری از سایت‌های خارجی او را ستاره ایران در جام جهانی می‌دانستند اما معادلات در آستانه جام جهانی تغییر کرد و مصدومیت شدید اللهیار سبب شد او فرصت حضور در قطر را از دست بدهد.


صیادمنش در شرایطی مصدوم شد که یکی از ستارگان کلیدی ترکیب هال‌سیتی بود و توانسته بود نظر مساعد شوتا آرولادزه را به خود جلب کند و فرصت حضور در ترکیب اولیه تیم انگلیسی را بدست آورده بود اما مصدومیت ستاره ایرانی باعث شد صیادمنش از ترکیب اصلی هال‌سیتی فاصله بگیرد. 
هال‌سیتی در دوره مصدومیت صیادمنش نتایج خوبی نگرفت و این نتایج ضعیف کار را به جایی رساند که آرولادزه از سمتش کنار رفت و جای خود را به لیام روزنیور داد.صیادمنش بعد از جام جهانی توانست رفته‌رفته آماده بازگشت به ترکیب هال‌سیتی شود اما دوره بازگشت ستاره ایرانی چندان طولانی‌مدت نبود و او فقط در سه مسابقه توانست شانس بازی در ترکیب هال‌سیتی را بدست آورد که در دو بازی در ترکیب اصلی نارنجی‌پوشان به میدان رفت و توانست یک پاس گل هم به‌ثبت برساند اما این پاس گل برای پدیده فوتبال ایران خوش‌یمن نبود.
صیادمنش در روزی‌که توانست مقابل ویگان و در جریان برتری چهارگله تیمش یک پاس گل بدهد، دچار مصدومیت شد تا خیلی زود ماجراجویی او در ترکیب هال‌سیتی به پایان برسد و او به کلینیک باشگاه بازگردد.  ستاره ایرانی تیم هال‌سیتی پس از دو ماه غیبت در ترکیب تیمش و در جریان مصاف هال‌سیتی مقابل وست‌بروموویچ با تصمیم لیام روزنیور از دقیقه 76 و در شرایطی که نارنجی‌پوشان با 2 گل از حریف خود پیش بودند وارد ترکیب هال‌سیتی شد. صیادمنش در طول مدت کوتاه حضورش در زمین مسابقه، یک دوئل زمینی موفق داشت و توانست یک دریبل موفق هم داشته باشد تا پس از دو ماه دوری از میادین بازگشت نسبتاً امیدوارکننده‌ای را تجربه کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه