ارائه خدمات عیدانه اولویت دستگاه‌ها

خراسا‌ن ‌شمالی

ارائه خدمات عیدانه اولویت دستگاه‌ها

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با تأکید بر آماده‌سازی فضای شهری برای استقبال از گردشگران گفت: دستگاه‌های متولی باید با همکاری یکدیگر تمهیدات لازم برای آماده‌‌سازی فضای شهری استان و خدمات سفر به گردشگران نوروز را فراهم کنند.


به گزارش فارس، مهدی رشیدی بیان کرد: دستگاه‌های متولی باید با همکاری یکدیگر تمهیدات لازم برای آماده‌‌سازی فضای شهری استان و خدمات سفر به گردشگران نوروز ۱۴۰۲ را فراهم کنند.
وی با تأکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی بهترین خدمات را به میهمانان و گردشگران نوروزی ارائه دهند، افزود: ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی می‌تواند در افزایش جذب گردشگر تأثیرگذار باشد که این امر موجب افزایش درآمد خانوارهای استان خواهد شد. زیباسازی مبلمان شهری و ساماندهی تابلوها و علائم، تعیین مراکز درمانی فعال در تعطیلات، اصلاح نقاط حادثه‌خیز، لکه‌گیری معابر شهری و محورهای مواصلاتی از جمله اقداماتی است که دستگاه‌های مربوط باید در دستور کار خود قرار دهند.
وی تجهیز و آماده‌سازی مدرسه‌های هدف اسکان مسافران نوروزی، استقرار پایگاه‌های هلال احمر در مبادی ورودی شهرها و نظارت بر قیمت و نرخ خدمات از جمله یدک‌کش‌ها، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها، اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌های استان را از دیگر اقدامات مهم ستاد خدمات سفر عنوان کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه