توزیع 40 هزار سبد تحصیلی در مدارس مناطق محروم خراسان رضوی

توزیع 40 هزار سبد تحصیلی در مدارس مناطق محروم خراسان رضوی


رئیس بسیج سازندگی سپاه پاسداران امام رضا(ع) گفت: امسال بیش از ۴۰ هزار سبد تحصیلی و ۵۰۰ بسته کمک آموزشی در مدارس محروم و مرزی خراسان رضوی توسط این نهاد توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، سرهنگ داریوش کوکبی در نشستی که با تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش همراه بود بیان کرد: تاکنون اقدام‌های خوبی در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در مناطق مرزی و محروم خراسان رضوی انجام شده که ساخت مدارس در مناطق محروم و جداسازی مدارس چندپایه استان از این جمله است. رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) افزود: امسال در زمینه افزایش دانش‌آموزان و سلامت جسمی آنان نیز اقدام‌های خوبی توسط این نهاد انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: مشاوره شغلی، ازدواج آسان و کاریابی از دیگر خدمات حمایتی سپاه امام رضا(ع) در این زمینه است.
کوکبی افزود: در همین راستا هزار و ۳۰۰ جهیزیه ۲۵میلیون تومانی با دو شرط مهریه کمتر از ۱۱۴ سکه و دوران عقد کمتر از دو سال به نوعروسان در خراسان رضوی تقدیم شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به اجرای نهضت هوشمندسازی مدارس طی تفاهم‌نامه‌ای با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان آستان قدس رضوی گفت: فعالیت ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان در آستان قدس رضوی، نقش مهمی در ارتقای هوشمندسازی مدارس استان دارد.
سیدامیر شوشتری با اشاره به پای کار بودن بسیج سازندگی استان در همکاری با آموزش و پرورش گفت: تهیه و توزیع ۱۴۰ هزار قلم کالای ورزشی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در حال انجام است که با همکاری این نهاد، شهرداری مشهد، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ویژه مدارس مناطق محروم و نیمه‌محروم است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه