خبرهای خوبی از جام ملت‌ها می‌شنوید

مرفاوی، سرمربی تیم ملی جوانان در گفت‌وگو با قدس:

خبرهای خوبی از جام ملت‌ها می‌شنوید

سرمربی تیم ملی جوانان ایران به آینده تیمش در جام ملت‌های جوانان آسیا امیدوار است. عبدالصمد مرفاوی آینده را متعلق به بازیکنان جوان ایران می‌داند و دورنمای مطلوبی را برای تیمش متصور است.


دهم اسفند باید درشهرفرغانه ازبکستان با تیم جوانان قطر بازی کنید. این بازی را چه طور ارزیابی می‌کنید؟
قطر روی تیم‌های پایه خود سرمایه گذاری کرده است. آن‌ها برخی بازیکنان را از دیگر کشورها به کشورشان می‌آورند و رشد می‌دهند تا برای تیم بزرگسالان بازی کنند. بازی سختی با قطر داریم. 

ظاهراً دراین راستا جلسه‌ای هم با تاج داشتید. دراین جلسه چه گذشت؟
قرار شد امکانات بهتری دراختیار تیم جوانان قرار بگیرد. صحبت کردیم برای کاهش خستگی بازیکنان پرواز چارتر دراختیار ما قرار بگیرد. حدود 28 ساعت پرواز داریم.

علاوه برقطر با تیم‌های ویتنام و استرالیا هم بازی دارید. آگاهی کافی از این دو تیم دارید؟
درباره این تیم‌ها تحقیق کردیم. ویتنام تیمی سرعتی است. استرالیا هم روی برنامه فوتبال بازی می‌کند. ما در یکی از گروه‌های سخت قرار گرفتیم و بازی‌های ساده‌ای پیش رو نداریم. اما من به آینده این بازیکنان ایمان دارم. آن‌ها آینده فوتبال ایران هستند وشما خبرهای خوبی ازشهر فرغانه ازبکستان خواهید شنید. ما زحمات زیادی دراین مدت با تیم کشیدیم. بازیکنان من ازتفریح خود زدند و دراردو بودند تا به آمادگی برسند. این بچه‌ها واقعاً حقشان هست که بهترین نتیجه ممکن را درجام ملت‌های آسیای جوانان رقم بزنند. ما برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش می‌کنیم وامیدواریم دراین رقابت سربلند شویم.

به‌تازگی ساپینتو دراستقلال جنجال آفرین شده و مشکلاتی به وجود آورده است. 
البته این موضوع از ابتدای فصل بوده و تازه نیست! من تعجب می‌کنم که مدیران استقلال درحال توجیه رفتارهای این مربی هستند. به جای اینکه جلو او را بگیرند تا بیش از این شأن باشگاه را زیر سؤال نبرد، درحال حمایت از او هستند. امیدوارم این رفتارها برای همیشه تمام شود. ساپینتو نباید روی نیمکت استقلال چنین رفتارهایی انجام دهد. باشگاه استقلال باشگاه بزرگی است. باشگاهی قدیمی، با کلاس، با  پیشکسوتان بزرگ. نباید با رفتارهای یک مربی که از پرتغال به ایران آمده اعتبار باشگاه ما زیرسؤال برود. منتها اگر ما الان انتقادی کنیم برخی این طور تصور می‌کنند انگار داریم علیه تیم صحبت می‌کنیم درحالی که ساپینتو دیگر شورش را درآورده و مدام محروم می‌شود وانگار نمی‌داند پایش را کجا گذاشته است.

​​​​​​​خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه