جنگ قهرمانی و بقا

امروز استقلال – نفت مسجد سلیمان

جنگ قهرمانی و بقا


​​​​​​​هفته نوزدهم لیگ برتر از امروز با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف آغاز می شود. امروز استقلال در آزادی از تیم نفت مسجد سلیمان پذیرایی می‌کند. تیم عنایتی در حال دگردیسی است و تا حدودی برای استقلالی‌ها مرموز است. ساپینتو در این بازی محروم است اما می داند اگر می‌خواهد به صدر برسد باید از بازی با همین تیم‌های پایین جدولی امتیاز جمع کند. روی کاغذ استقلال برنده این بازی است اما اتفاقات داخل زمین تعیین کننده وضعیت دو تیم خواهد بود. ریکاردو ساپینتو پس از بازی با مس و در حالی که اعضای تیم دیر وقت به تهران رسیده بودند، فردای روز مسابقه تمرین را تعطیل نکرد و در روزهای مانده به بازی با نفت مسجد سلیمان به بازیکنان برخلاف بازی های قبلی استراحت نداد. این بدین معنی است که سرمربی استقلال بازی با نفت مسجد سلیمان را به سبب حضور در انتهای جدول آسان نگرفته و اصلاً تصور نمی‌کند، بازی آسانی پیش رو دارد و شاگردانش به راحتی به سه امتیاز مسابقه دست پیدا می‌کنند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد؛ استقلال در بازی رفت در مسجد سلیمان هم بازی سختی را در برابر نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت و درنهایت به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.
از جدیت ریکاردو ساپینتو در تمرینات روزهای اخیر استقلال پیداست، او به خوبی متوجه تحول تیم نفت مسجد سلیمان با هدایت غلامرضا عنایتی شده است. تیمی که در دو بازی اخیر با هوادار و پیکان دروازه اش باز نشده و دست کم در فاز دفاعی به یک تیم خوب تبدیل شده است.
استقلال – نفت مسجد سلیمان جنگ قهرمانی و بقاست و تنها پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی است که دو تیم را به هدف نزدیک می‌کند. 
فولاد و سپاهان هم امروز بازی فامیلی را برگزار می‌کنند که نتیجه آن برای همه بالانشینان مهم است. سپاهان روی دور برد افتاده و شکست دادن گل گهر آن‌ها را حسابی سرحال آورده است. در مقابل فولاد با نتایج سینوسی به فکر جمع کردن امتیازات لازم و بازگشت به کورس است.آیا تیم نکونام مقابل سپاهان صدرنشین باز هم متوسل به داد و فریاد کنار زمین خواهد شد؟

 برنامه بازی‌ها
 سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه
آلومینیوم اراک-مس رفسنجان15:00
نساجی- پیکان15:00
استقلال-نفت مسجد سلیمان15:30
فولاد-سپاهان18:00
چهارشنبه 19 بهمن
هوادار-تراکتور14:00
ذوب آهن-ملوان15:00
گل گهرسیرجان-مس کرمان16:00
صنعت نفت آبادان-پرسپولیس18:00

برچسب ها :
ارسال دیدگاه