«آمانوف» نه می‌ماند، نه می‌رود!

مورد عجیب هافبک ازبکستانی استقلال

«آمانوف» نه می‌ماند، نه می‌رود!


​​​​​​​عزیزبک آمانوف شاید بیشترین ضرر را از تغییر و تحولات روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت کرد. باوجود دریافت حقوق دلاری، اما ساپینتو اعتقادی به عزیزبک آمانوف نداشت و به جز دقایقی کوتاه فرصت بازی به او در دیدار با گل‌گهر، دیگر نام آمانوف در طول 17 بازی دیگر فصل جاری در ترکیب استقلال قرار نگرفته است!سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان پایتخت حتی در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان بندرانزلی، با آمانوف خداحافظی کرد اما در کمال تعجب نام این هافبک ازبکستانی در فهرست استقلال باقی ماند.
ساپینتو خطاب به هافبک ازبکستانی تیمش گفت: «آمانوف هم خوشحال نیست و می‌خواهد بازی کند. من هم قبول می‌کنم او می‌خواهد بازی کند اما باید یاد بگیرد و پیشرفت کند. برای آمانوف هم آرزوی بهترین‌ها را دارم اما او این فضا را نیز برای باشگاه ایجاد نمی‌کند. یکی از بازیکنان هم می‌خواستم قرضی برود که آن فضا هم ایجاد نمی‌شود».
مدیران باشگاه استقلال تلاش زیادی کردند بتوانند با آمانوف به توافق برسند اما هافبک ازبکستانی مدعی شد تا زمانی‌که تمام مبلغ قراردادش را نگیرد، حاضر به فسخ قرارداد نیست و همین مسئله سبب شد تا عزیزبک آمانوف در جمع آبی‌پوشان پایتخت بماند و با وجود اعلام عدم نیاز ساپینتو، استقلالی‌ها نتوانند با او برای جدایی به توافق برسند.
عزیزبک آمانوف پس از اتمام دیدار استقلال و مس کرمان، دیگر در تمرینات آبی‌پوشان پایتخت حضور پیدا نکرده است. او در شرایطی در تمرینات تیمش حضور نیافته که گفته می‌شود دلیل اصلی غیبت هافبک ازبکستانی، عدم دریافت مطالبات و البته دریافت یک پیشنهاد مناسب از لیگ کشور خودش است.مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند قصد جدایی دارد اما بعد از درخواست مدیران آبی‌پوش برای ارائه پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه خواهان عزیزبک آمانوف، دیگر هافبک ازبکستانی پاسخ مدیران باشگاه را نداده است!

برچسب ها :
ارسال دیدگاه