مهاجم سابق اتلتیکو به فولاد می‎آید؟

«نکونام» در کمین یک لالیگایی

مهاجم سابق اتلتیکو به فولاد می‎آید؟


​​​​​​​جواد نکونام که در یک‌سال اخیر دو بازیکن باسابقه بازی در لالیگای اسپانیا را به خدمت گرفته، همچنان قصد دارد به این رویه ادامه بدهد. پس از جذب ایبای گومز و دوران کوتاه و ناموفق این بازیکن در فولاد و سپس خرید روبرتو تورس، حالا نکونام در نظر دارد مهاجم سابق اتلتیکو مادرید و البته اوساسونای اسپانیا را برای حضور در اهواز متقاعد کند و گفته می‌شود مذاکرات با مهاجم باتجربه اسپانیایی آغاز شده است.
آدرین لوپز، مهاجم 35 ساله اهل کشور اسپانیا گزینه مدنظر جواد نکونام برای تقویت خط حمله تیمش است. فولادی‌ها در بازار تابستانه برای تقویت خط حمله تیمشان علی قربانی و مجید علیاری را جذب کردند که هر دو بازیکن در نیم‌فصل نخست مصدوم شدند و مصدومیت طولانی‌مدت این دو مهاجم سبب شده نکونام در بازار زمستانه باردیگر به سراغ تقویت خط حمله تیمش برود و به دنبال جذب مهاجم باشد.
لوپز سابقه بازی در لالیگای اسپانیا، لالیگا 2 و لیگ برتر پرتغال را دارد و در تیم‌های نام‌آشنایی مثل اتلتیکو مادرید و پورتو به میدان رفته است. 
نکته جالب‌توجه درباره گزینه موردنظر جواد نکونام برای تقویت خط حمله فولاد، سابقه بازی آدرین لوپز در تمامی رده‌های سنی تیم ملی اسپانیاست، به‌طوری‌که او حتی سابقه بازی برای تیم ملی بزرگسالان این کشور را هم در کارنامه خود دارد و یک گل ملی در کارنامه‌اش به‌چشم می‌خورد.
نکونام همچنین از مدیران باشگاه فولاد خواسته شرایط کاوه رضایی را ارزیابی کنند. او امیدوار است باتوجه به مشکلات به‌وجود آمده درباره قرارداد رضایی با باشگاه استقلال و باشگاه تراکتور، این بازیکن از سوی کمیته تعیین‌وضعیت به عنوان یک بازیکن آزاد شناخته شود تا فولادی‌ها پس از این اتفاق بتوانند با مهاجم سابق آبی‌پوشان پایتخت مذاکره 
کنند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه