عسکری: دنبال آبروداری برای فوتبال مشهد هستیم

پس از صعود یاران خداداد در لیگ برتر نونهالان

عسکری: دنبال آبروداری برای فوتبال مشهد هستیم


دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان زیر ۱۵ سال کشور گروه یک که با حضور هشت تیم (سه تیم خراسان رضوی و پنج تیم مازندرانی و گلستانی) از مهرماه۱۴۰۱ شروع شده بود با صعود دو تیم شاهین آمل و یاران خداداد به پایان رسید. تیم‌های شهروندنور، استیل البرز آق قلا، پدیده ساری، بادامکی مشهد، پیشگامان مشهد و متین بابل هم در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.
مدیرعامل آکادمی خداداد گفت: در نخستین حضورمان در لیگ برتر نونهالان کشور اگرچه تا آخرین دیدار منتظر ماندیم و صعود سختی داشتیم٬ اما این صعود در نخستین حضورمان بسیار شیرین بود.
احسان عسکری گفت: با توجه به‌ اینکه صعود تیم  تا روز آخر بازی‌ها مسجل نشده بود شرایط روحی و ذهنی سختی داشتیم، اما توانستیم در یک بازی سخت ضمن کسب امتیاز لازم که منجر به صعودمان در اولین حضورمان در بالاترین سطح فوتبال پایه کشور شد، انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنیم و تلاش خواهیم کرد با آمادگی بیشتری پای در رقابت‌های مرحله بعدی بگذاریم. عسکری ادامه داد: یاران خداداد تنها نماینده استان در دور بعدی این رقابت‌ها است که امیدوارم با حمایت تمامی جامعه فوتبال استان بتوانیم در مرحله بعدی برای فوتبال مشهد آبروداری کنیم.
وی افزود: از امروز به بعد یاران خداداد یکی از اعتبارات فوتبال پایه استان در مسابقات لیگ برتر کشور است و نیاز است برای حفظ این اعتبار همه فعالان این رده سنی حامی باشند تا نتیجه‌ای خوب برای فوتبال استان بگیریم.
هزینه تیمداری در لیگ‌های کشوری به‌خصوص در این رده سنی برای مجموعه‌های خصوصی بسیار بالاست، اما دوست داریم با فعالیت بیشتر در این حوزه و تلاش همکارانم در آکادمی، بازیکنانی پرورش دهیم که آینده‌ساز فوتبال شهر و کشورمان باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه