شبه فینال‌های سریالی برای یحیی

ماه سرنوشت‌ساز پرسپولیس آغاز شد

شبه فینال‌های سریالی برای یحیی


به نظر می‌رسد مهم‌ترین ماه برای سرخ‌پوشان پایتخت در مسیر رسیدن به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی از راه رسیده است. گل‌محمدی پس از پایان مسابقه با آلومینیوم با انجام صحبت‌های جنجالی مدعی شد که می‌خواهد تیمش را با بازیکنان امید در هفته‌های پیش‌رو به میدان بفرستد اما محمدی، معاون باشگاه، این بخش از صحبت‌های گل‌محمدی را احساسی خواند و مدعی شد بعید می‌داند چنین اتفاقی رخ بدهد.
سازمان لیگ برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته بیست‌ودوم را اعلام کرده و شاگردان یحیی در فاصله 29 روز آینده باید پنج بازی مهم انجام دهند.
شاگردان گل‌محمدی نوزدهم بهمن در آبادان مقابل تیم پایین‌جدولی صنعت‌نفت آبادان قرار می‌گیرند که برای بقا تلاش می‌کند. سرخ‌پوشان در فاصله پنج روز باید به تهران سفر کنند و در دیداری خانگی برابر هوادار تهران قرار گیرند. تیمی که در هفته‌های اخیر سختکوش و شکست‌ناپذیر خودش را نشان داده است. سپس دیدار سرنوشت‌ساز پرسپولیس با سپاهان در جام حذفی می‌رسد، مسابقه‌ای که طبق برنامه سازمان لیگ سوم اسفند برگزار می‌شود. سرخ‌ها در فاصله‌ای پنج روزه از دیدار با سپاهان، در خانه باید برابر نفت مسجدسلیمان قرار بگیرند؛ تیمی که در دو هفته اخیر با هدایت عنایتی شکست نخورده است. آن‌ها 29 روز دیگر در تبریز باید برابر تراکتور در یک دیدار انتقامی به میدان بروند. سرخ‌پوشان پایتخت پس از تقابل با تراکتور در تبریز، باید در خانه مقابل سپاهان قرار بگیرند که زمان برگزاری این مسابقه مشخص نیست، اما احتمالاً پیش از آغاز سال 1402 خواهد بود. در واقع پرسپولیسی‌ها 6 بازی حیاتی را در مقابل خود می‌بینند که نتایج این 6 بازی می‌تواند نقش پررنگی در تعیین سرنوشت قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی داشته باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه