تفاهم‌نامه جنجالی کاوه و استقلال

بندهایی که رضایی را به آبی‌ها تحمیل  می‌کند!

تفاهم‌نامه جنجالی کاوه و استقلال

جلسه رسیدگی به وضعیت کاوه رضایی در شرایطی برگزار می‌شود که این بازیکن تفاهم‌نامه‌های پیچیده‌ای را با دو باشگاه تراکتور و استقلال امضا کرده.


​​​​​​​در این ماجرا سه قرارداد به امضای طرفین (استقلال، تراکتور و رضایی) رسیده که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است:
1) در قرارداد رضایی با تراکتور بندی گنجانده شده که اگر بازیکن در نیم فصل خواست جدا شود، باشگاه موظف است رضایت‌نامه او را صادر کند.
2) بازیکن باید در نقل و انتقالات نیم فصل به جمع آبی‌پوشان ملحق شود و هر طرف در این ماجرا تخطی کند، باید 10 میلیارد تومان غرامت بدهد. به عبارت بهتر اگر استقلال نتواند نیم فصل کاوه که از تراکتور جدا شده را جذب کند، باید 10 میلیارد تومان غرامت بدهد و اگر کاوه هم به هر دلیلی حاضر نشد به استقلال برگردد باید این مبلغ را به باشگاه بدهد.
3) تفاهم‌نامه دیگری نیز به صورت سه‌جانبه میان استقلال، تراکتور و رضایی به امضا رسیده است. در این تفاهم‌نامه آمده باشگاه تراکتور باید در نیم فصل، مقدمات بازگشت کاوه رضایی به استقلال را فراهم کند. این سه تفاهم‌نامه کاوه رضایی را در شرایطی قرار داد که قرارداد خود با تراکتور را طبق بند موجود در آن، یک‎طرفه فسخ کند. نکته مهم این است که تراکتور مدعی شده تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای با استقلال امضا نکرده که نیم فصل باید بازیکن به این باشگاه برگردد و مدیر عامل باشگاه در ارائه مستندات به کمیته تعیین وضعیت وجود چنین تفاهم‌نامه‌ای را رد کرده است. اگر کاوه رضایی از طرف کمیته تعیین وضعیت بازیکن آزاد اعلام شود و مدیران باشگاه استقلال او را به خدمت نگیرند، طبق قراردادی که در زمان آجورلو منعقد شده آن‌ها باید مبلغ 10 میلیارد تومان به او غرامت بدهند!

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه