استقبال از رمان‌ها و داستان‌های مذهبی

استقبال از رمان‌ها و داستان‌های مذهبی

انتشارات به‌نشر در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های خود در سه ماه گذشته شاهد حضور 15 عنوان کتاب است که به گفته مدیرعامل این انتشارات؛ رمان‌ها و داستان‌های مذهبی با بیشترین استقبال از سوی مراجعه‌کنندگان مواجه بوده‌اند.


مدیر عامل انتشارات به‌نشر در خصوص آثار پرفروش سه ماه گذشته در فروشگاه‌های کتاب و نمایندگی‌های فروش به‌نشر در مشهد و سراسر کشور گفت: رمان‌های «مرا با خودت ببر»، «من و آقای همسایه»، «عقیله»، «شهادت‌نامه امام حسین(ع) و شهیدان کربلا» و «شفایافتگان» از پرمخاطب‌ترین آثار به‌نشر در گروه بزرگسال است.  سعیدی عنوان کرد: کتاب‌های «داعشی و عاشقی»، «پرواز اسب سفید»، «پیراهن دوستی»، «بچه‌های عاشورا» و «قصه‌های مادران معصومین(ع)/ باغبانان گل‌های آسمان و زمین» در صدر آثار پرمخاطب و پرفروش به‌نشر در فصل پاییز بودند. وی با اشاره به اینکه بیشترین استقبال مردمی از کتاب‌های گروه کودک و نوجوان به‌نشر با عنوان «پروانه» بوده، گفت: کتاب‌های «قصه‌های حنانه»، «مسابقه کوفته‌پزی»، «یک داستان دنباله‌دار» و «جشن تکلیف مبارک» در فهرست پرفروش‌های فصل پاییز به‌نشر قرار دارند. علی باباجانی، کلر ژوبرت و امیرمهدی مراد حاصل از جمله نویسندگان کودک به‌نشر هستند که آثارشان در فصل پاییز مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.
سعیدی با اشاره به اینکه آثار بیش از ۸۰۰ ناشر در فروشگاه‌های کتاب آستان قدس رضوی به علاقه‌مندان حوزه علم و فرهنگ عرضه می‌شود، اظهار کرد: کتاب‌های مجموعه پنج جلدی «قهرمان من»، «قصه‌های شیرین جهان»، «از چیزی نمی‌ترسیدم»، «کهکشان نیستی»، «نذر مخصوص» و «قصه‌های خوب برای  بچه‌های خوب» از انتشارات مختلف کشور در شمار آثار پرفروش کتاب‌فروشی‌های آستان قدس رضوی در فصل پاییز قرار گرفته‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه