کاهش ساعت کار اداره‌های خراسان جنوبی تا پایان بهمن

کاهش ساعت کار اداره‌های خراسان جنوبی تا پایان بهمن

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی از تغییر ساعت کاری اداره‌های استان از شنبه ۲۴ دی ماه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ ناصر ناصری خاطرنشان کرد: به استناد مصوبه هیئت وزیران مبنی بر تفویض اختیار تعیین تکلیف ساعت کاری ادارات در شرایط اضطرار به استانداران، با عنایت به موج جدید سرما، افزایش گاز مصرفی و ضرورت مدیریت و کنترل مصرف انرژی، برابر مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، تغییراتی در آغاز ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اعمال شد.
وی تصریح کرد: بنا به این تصمیم، ساعت آغاز به کار تمام نهادها، سازمان‌ها، اداره‌ها و مؤسسه‌های عمومی غیردولتی و بانک‌ها از روز شنبه 24 دی ماه 1401 با دو ساعت تأخیر خواهد بود و این تغییر ساعت تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه دارد. مراکز امدادی، خدمات‌رسان و درمانی از این قاعده مستثنا هستند و به روال عادی به ارائه خدمات می‌پردازند. وی تأکید کرد: به منظور رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری، کاهش ساعات حضور کارکنان با مسئولیت و نظارت بالاترین مقام اجرایی هر دستگاه در استان براساس آیین‌نامه دورکاری هیئت وزیران، به‌صورت دورکاری جبران خواهد شد. بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در زمینه وضعیت مدارس برابر این دستورالعمل، فعالیت مدارس دوره ابتدایی در نوبت صبح از ساعت 8:30 و در نوبت عصر از ساعت 12 ظهر شروع می‌شود، اما مدارس نوبت عصر یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.
در مدارس متوسطه اول و دوم با توجه به فصل امتحانات نوبت اول، تغییری در برنامه امتحانات صورت نخواهد گرفت و آزمون‌ها طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه