توقیف خودرو هدیه شده به یک معلول

عضو شورای شهر مشهد تشریح کرد

توقیف خودرو هدیه شده به یک معلول

روز گذشته فیلم کوتاهی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک ورزشکار معلول مشهدی با انتقاد از یکی از اعضای شورای شهر مشهد می‌گوید خودرویی که یک سال پیش به وی هدیه داده‌اند، از سوی مالک خودرو توقیف شده است.


​​​​​​​بر همین اساس برای اطلاع از جزئیات ماجرا با هاشم دائمی ارتباط تلفنی گرفته و خواستار ارائه توضیحاتی شدیم که این عضو شورای شهر مشهد در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده گفت: مالک خودرویی که آن را به شهروند معلول هدیه داده بود پس از آنکه پرونده زمینش در شهرداری به نتیجه نرسید از سند زدن خودرو سر باز زد در حالی که او خودرو را هبه کرده بود.
هاشم دائمی در ادامه به قدس گفت: حدود یک سال پیش وقتی موضوع و مشکلات فرد معلول مشهدی مطرح بود و من هم پیگیر حل آن بودم، فردی برای بررسی خواسته‌اش که تغییر کاربری زمین زراعی به مسکونی بود، همزمان در دفتر بنده حضور داشت. وی زمانی که در جریان ماجرا قرار گرفت، اعلام کرد پرداخت تمامی هزینه‌های خرید یک دستگاه پراید را تقبل می‌کند. این عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: همان‌جا به او اعلام کردم اگر شما تمایلی به پرداخت هزینه دارید، موضوع؛ هبه و نیت؛ رضای خداست و هیچ ارتباطی به پرونده شما و حل مشکلات آن در شهرداری ندارد. او هم قبول کرد و در ادامه پراید مذکور طی مراسمی به فرد معلول مشهدی هدیه داده شد.  هاشم دائمی بیان کرد: فردی که خودرو را خریده بود هم در آن مراسم شرکت کرد؛ اما پس از مدت‌ها که به خواسته‌اش نرسید و رأی به تغییر کاربری داده نشد و بنده هم جزو مخالفان بودم، این فرد که در این مدت از انتقال سند مالکیت خودرو خودداری کرده بود، حالا برای توقیف آن اقدام کرده است.
همان‌جا هم به وی اعلام شد که خرید خودرو ارتباطی به پرونده زمینش که میلیاردها تومان اختلاف قیمت زمین زراعی و مسکونی آن بود، ندارد. از سوی دیگر آن زمان مبلغ 5 میلیون تومان هم به واسطه مطرح کردن ماجرا در فضای مجازی (اینستاگرام) جمع شد که پس از خرید خودرو توسط این فرد، این رقم هم به افراد خیر عودت داده شد.
وی گفت: همچنین همزمان با اهدای خودرو، چند ده میلیون تومان هم که به صورت نقدی توسط یک عضو شورای شهر دوره گذشته جمع شده بود، به این معلول عزیز هدیه شد. اینکه در فضای مجازی بگویند من معلول را پس از این اتفاق به اتاقم راه نداده‌ام، واقعیت ندارد و هفته گذشته به طور حضوری موضوع را با هم پیگیری کردیم.

خبرنگار: عقیل رحمانی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه