جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق گام دوم انقلاب است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق گام دوم انقلاب است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تداوم نظام و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران است.


امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا در همایش جهاد تبیین که با حضور فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در مشهد مقدس  برگزار شد، افزود: با توجه به دیدگاه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری  است»، بر همه دلسوزان و علاقه‌مندان که لباس سربازان فرهنگی نظام را بر تن دارند لازم است این وظیفه خطیر را با جدیت دنبال کنند.
 وی ادامه داد: به منظور ایستادگی در جنگ ترکیبی دشمن، لازم است به جهاد تبیین به طور ویژه و خاص توجه شود تا از این طریق دشمن در دستیابی به اهداف ناکام بماند.
پس از شکست‌های پی‌درپی طرح‌های آمریکا در منطقه و ناکامی این کشور در راهبرد فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی ایران، جنگ ترکیبی آمریکا ابعاد جدیدی پیدا کرده و تلاش این کشور برای براندازی نظام و تجزیه ایران به صورت آشکار شدت یافته است.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مبانی دینی و خط مشی امامین انقلاب را از دیگر دلایل جهاد تبیین برشمرد و خاطر نشان کرد: اساساً دین اسلام، دین تبیین است و قرآن کریم و نهج‌البلاغه نیز اسناد تبیینی هستند. انقلاب اسلامی ایران هم که یک انقلاب فرهنگی است، با تبیین به پیروزی رسیده و تداوم آن نیز نیازمند تبیین است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه