کام خانواده چهارقلوها شیرین شد

با تقبل هزینه‌های بیمارستان و کمک نقدی توسط آستان قدس رضوی

کام خانواده چهارقلوها شیرین شد

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی از دستور تولیت آستان قدس رضوی برای تقبل کامل هزینه بیمارستان، اهدای لوازم مورد نیاز نوزادان و 640 میلیون ريال کمک نقدی به خانواده چهارقلوهای فریمانی خبر داد.


پنج روز پیش بود که خبر تولد چهارقلوهای فریمانی به تیتر یک رسانه‌های استان تبدیل شد؛ دو دختر و دو پسر که به یک‌ باره، تعداد فرزندان را در خانواده کوچکشان به پنج رسانده بودند تا خواهر 8‌ساله‌شان دیگر هیچ ‌وقت تنها نباشد.
با این حال، با پدری که به شغل شریف کارگری مشغول است و مادری خانه‌دار، قطعاً تأمین همه هزینه‌های تولد چهارقلوهای نازنین به خصوص در شرایطی که هزینه هر شب نگهداری نوزادان حاصل از زایمان زودرس در زایشگاه‌ها حدود 5میلیون تومان است دشوار است و با هزینه شیر خشک، پوشک و اقلام مورد نیاز برای نگهداری نوزادان، صورتحساب نهایی سر به آسمان خواهد گذاشت.
هادی غلامی، مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی می‌گوید: علاوه بر اهدای کمک نقدی
 100 میلیون ريالی پیش از تولد چهارقلوها، این خانواده دوست‌داشتنی در گام دوم برنامه حمایتی بنیاد کرامت نیز در سایه پرمهر نام امام مهربانی‌ها قرار می‌گیرند و ضمن اینکه خیالشان از بابت هزینه‌های بیمارستان آسوده می‌شود، کمک نقدی دیگری به ارزش 500 میلیون ريال به‌صورت علی‌الحساب دریافت خواهند کرد.
وی اضافه می‌کند: روز گذشته جمعی از خدام بانوی بنیاد کرامت رضوی با حضور در بیمارستان ام‌البنین(س) و اهدای اقلام متبرک، هدیه نقدی 10میلیون ريالی به ازای هر فرزند و مجموعه‌ای از لوازم مورد نیاز نوزادان، موجب دلگرمی و قوت قلب پدر و مادر شریف این کودکان شدند. البته قرار است به زودی بسته‌های حمایتی دیگری از سوی آستان قدس رضوی به دست والدین این خانواده عزیز فریمانی برسد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه