۲۰۰ کاربر درخواست‌های مردم خراسان جنوبی را ثبت می‌کنند

۲۰۰ کاربر درخواست‌های مردم خراسان جنوبی را ثبت می‌کنند


​​​​​​​معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان، ۲۰۰ کاربر رایانه در سامانه ۱۱۱درخواست‌ها، پیشنهادها، ایده‌ها، انتقادها و مشکلات مردم را از صبح روز چهارشنبه ثبت می‌کنند. ناصر ناصری‌ در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این سامانه از ساعت8 روز چهارشنبه فعال شد و کاربران در حال ثبت درخواست‌های مردم استان از رئیس جمهور و دولت هستند.
وی بهترین و سریع‌ترین مرکز ثبت درخواست و مطالبات مردمی را سامانه ۱۱۱ عنوان کرد و گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند تا ساعت ۱۸روز پنجشنبه از طریق شماره تلفن ۱۱۱ و ارتباط با این سامانه هر گونه مطالبه، درخواست حتی شکایت و تشکر را به ثبت برسانند تا پیگیری شود.
معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه همه تماس‌ها ضبط و کد رهگیری به افراد داده می‌شود اظهار کرد: برای تسهیل در ارتباط‌ ‌گیری مردم با سامانه «سامد» تعداد هزار نیرو به همراه امکانات و تجهیزات شامل ۲۰۰دستگاه رایانه در استان تأمین شده است. وی افزود: چنانچه شهروندان بخواهند نامه‌ای به دست رئیس جمهور برسانند در محل دیدار مردمی رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند نیز این شرایط فراهم شده و نامه‌ها جمع‌آوری و ثبت سامانه خواهد شد. وی گفت: با توجه به سفر برخی از وزیران، معاونان و نمایندگان رئیس جمهور به شهرستان‌های مختلف استان و برگزاری میزهای خدمت در دستگاه‌های اجرایی، مشکلات و درخواست‌های مردمی با حضور آنان مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد اما تأکید ما برای ثبت درخواست‌ها تماس با سامانه ۱۱۱ است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی افزود: همچنین برای ثبت و رسیدگی بهتر و بیشتر به مطالبات مردمی در دومین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی تعداد ۲۸ میز ارتباط مردمی در دستگاه‌های اجرایی استان با حضور نمایندگان وزیران مربوط، پیش‌بینی و راه‌اندازی شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه