تعلل مدیریت شهری در اجرای برخی طرح‌های عمرانی

تعلل مدیریت شهری در اجرای برخی طرح‌های عمرانی


رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد صورت گرفته؛ اما ضعف و تعلل مدیریت شهری در بهره‌برداری از برخی طرح‌های عمرانی و حمل و نقلی سبب شده خدمات شایسته‌ای که در یک سال گذشته قابل تحقق بود، ارائه نشود.
به گزارش ایرنا، ایمان فرهمندی در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: پروژه عمرانی چپ‌گرد پیامبر اعظم(ص) به بولوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از جمله طرح‌هایی است که باید با سرعت بیشتری اجرا می‌شد؛ اما هنوز آماده بهره‌برداری نیست.
وی اضافه کرد: افزایش قیمت و فرسودگی ناوگان، شکنندگی اقتصاد حمل و نقل، نرخ کرایه‌های غیرواقعی و پرداخت نشدن تعهدات دولت‌ها در حوزه حمل و نقل عمومی از مهم‌ترین مشکلات این حوزه است.
وی گفت: ارائه تسهیلات در نوسازی ناوگان، بیمه رانندگان، کنترل قیمت لاستیک و باتری و ارتقای کیفیت ناوگان تولیدی مهم‌ترین درخواست‌های فعالان حوزه حمل و نقل از حاکمیت است.
فرهمندی افزود: نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی، افزایش تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی، افزایش دستمزدها و اقداماتی از این قبیل در مدیریت شهری مشهد دنبال می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه