خشم تاریخی مسی مقابل «فن خال»

راز شادی‌های دیوانه‌وار رو به نیمکت هلند

خشم تاریخی مسی مقابل «فن خال»


​​​​​​​لیونل مسی، ستاره آرژانتینی‌ها در جدال با هلند بود. جایی که در دقیقه 35 ابتدا با پاسی دیدنی مولینا را به گل اول بازی رساند و در ادامه نیز در دقیقه 73 موفق شد گل دوم تیمش را از روی ضربه پنالتی رقم بزند. مسی پس از اینکه هلندی‌ها موفق شدند با دو گل دیرهنگام بازی را به تساوی و در نهایت ضربات پنالتی بکشانند نیز، با خونسردی غیرقابل تصوری توانست پنالتی‌اش را تبدیل به گل کند تا شب او این چنین تکمیل شود.
کاپیتان آرژانتین اما در پایان بازی حسابی از خجالت فن خال سرمربی تیم ملی هلند درآمد؛ او ابتدا در کنفرانس خود با اشاره به روی آوردن این مربی هلندی به بازی مستقیم و تعویض بازیکنان قدبلند این‌طور انتقاد کرد: فن خال مدعی شده آن‌ها فوتبال خوبی بازی کرده‌اند اما تنها کاری که کردند این بود که توپ را بلند برای بازیکنان بلندقامتشان ارسال کنند.
نخستین اقدام مسی پس از گلزنی در جریان بازی بود که به سمت نیمکت هلند رفت و جشن گل ویژه و عجیبش را شکل داد. او در پایان بازی نیز به سمت سرمربی هلند رفت و اظهارات تند و انتقادآمیزی را متوجه وی کرد.
اما بحث دیگری اکنون درباره این واکنش‌های لیونل مسی در جریان بازی با هلند و برابر لوئیس فن خال شکل گرفته است. سرمربی هلند پیش از این نیز با بازیکنان آرژانتین دچار چالش شده بود. دی‌ماریا و خوان ریکلمه از جمله این بازیکنان بودند که در دوره همکاری با فن‌خال با مشکلات بزرگی مواجه شده بودند و گفته می‌شود واکنش کنونی مسی نیز بی ارتباط با این موضوع نبوده است.
فن خال البته درباره لیونل مسی هم اظهارنظری جنجالی داشت؛ او در مصاحبه‌ای با ال پایس در سال 2019 انتقاداتی تند را متوجه لیونل مسی کرده بود: به بارسلونا نگاه کنید... چند قهرمانی را بدست آورده‌اید که آن‌ها می‌گویند بهترین بازیکن جهان است؟ نیمار رو ببین... پی اس جی چند بار قهرمان شده؟ من مسی و نیمار را به‌عنوان فوتبالیست‌های فردی دوست دارم، نه به‌عنوان بازیکنان تیمی. من به بازی جمعی اعتقاد دارم. مسی را به عنوان یک بازیکن انفرادی دوست دارم. 
او بهترین بازیکن تک نفره جهان است؛ زیرا آمار او شگفت‌انگیز است. من این را دوست دارم! اما چرا او پنج سال است که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است؟ به عنوان کاپیتان باید از خود بپرسد که چرا تیم در اروپا برنده نمی‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه