۸۰۰ اثر به دبیرخانه پویش «روایت حبیب» ارسال شد

۸۰۰ اثر به دبیرخانه پویش «روایت حبیب» ارسال شد

مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: ۸۰۰ اثر در قالب نامه و نقاشی از سوی دانش‌آموزان به دبیرخانه پویش «روایت حبیب» در استان ارسال شد.


به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی، اکرم صدیقی کلاته در این خصوص اظهار کرد: بیشترین آثار هنری از سوی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول ارسال شده و داوری این آثار در مراحل پایانی قرار دارد.
وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای افراد منتخب این پویش، گفت: پنج نفر از برگزیدگان این پویش به همراه خانواده‌های خود برای زیارت مزار حاج‌قاسم سلیمانی به کرمان اعزام می‌شوند.
مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان ‌شمالی ادامه داد: همچنین ۱۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان این پویش در این استان نیز به رسم یادبود، تجلیل خواهند شد. صدیقی گفت: در محل برگزاری کاروان روایت حبیب در شهرستان‌های شیروان، بجنورد و مانه و سملقان یک نفر منتخب سفر به کرمان و برگزیدگان همان شهر اعلام خواهد شد.
وی یادآور شد: پویش روایت حبیب در خراسان شمالی با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، صداوسیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش‌‌وپرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در حال برگزاری است.
ویژه‌برنامه‌های «روایت حبیب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی با اجرای برنامه‌های فرهنگی از روز شنبه در خراسان شمالی آغاز شد.
کاروان هنری «روایت حبیب» عنوان یک کاروان متشکل از ۵۰ هنرمند است که در قالب برنامه‌های میدانی در سطح شهرهای مختلف و همچنین برگزاری یادواره و شب‌های خاطره تلاش دارد به سهم خود در زنده نگه ‌داشتن یاد فرمانده بزرگ مقاومت، گامی بردارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه