جهاد تبیین باید مورد توجه نیروهای بسیجی باشد

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

جهاد تبیین باید مورد توجه نیروهای بسیجی باشد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: جهاد تبیین باید مورد توجه همه به خصوص نیروهای بسیجی باشد و در هدایت نوجوانان و جوانان و در صحنه جنگ نرم باید با جهاد تبیین مانند نجات غریق رفتار کنیم.


به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا(ع)، سردار سید هاشم غیاثی در همایش سالیانه بسیجیان بانک کشاورزی سراسر کشور در مشهد مقدس اظهار کرد: در شرایط خاص و حساسی قرار داریم و باید در مسیر نورانی شهدا و سردار شهید سلیمانی استوار و ثابت قدم بمانیم.
وی اضافه کرد: دایره جذب در بسیج در حوزه‌های مختلف باید افزایش یابد و این می‌تواند به رشد و پیشرفت کشور سرعت ببخشد. غیاثی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در سخنرانی پنجم آذر ماه امسال گفت: بسیج در حالی به دستور رهبر کبیر انقلاب تشکیل شد که هنوز جنگی رخ نداده بود و این عین بی‌انصافی است که عده‌ای بسیج را به عملکرد نظامی و دفاع مقدس محدود کنند. وی افزود: بسیج افزون بر رویکرد امنیتی و دفاعی، در حوزه‌های سازندگی، فرهنگی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم کشور نیز فعال است.
منعطف‌ترین جریان تشکیلاتی کشور، سازمان بسیج است که در حوزه‌های مختلفی فعال است. بسیج متناسب با نیاز نظام و انقلاب آرایش می‌گیرد و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
غیاثی ادامه داد: تاریخ چند ساله انقلاب اسلامی نشان داده است هر عرصه‌ای که نیاز نظام و انقلاب باشد، بسیج برای حل مشکلات آرایش متناسب می‌گیرد و مشارکت مردم در اداره نظام در قالب بسیج تجلی می‌یابد. 
باید مراقبت همه‌جانبه از نسل حاضر صورت گیرد تا در اردوگاه انقلاب با بصیرت، مسیر نورانی امام راحل(ره) و شهدا را طی کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه