مشهد فقط یک دفتر پیشخوان کارت ملی المثنی دارد

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال خراسان رضوی:

مشهد فقط یک دفتر پیشخوان کارت ملی المثنی دارد

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال خراسان رضوی با اذعان بر اینکه در حال حاضر فقط یک دفتر پیشخوان خدمات دولت در مشهد برای بحث کارت ملی المثنی وجود دارد، از راه‌اندازی دست‌کم ۲۰ دفتر دیگر در نقاط مختلف مشهد طی یک ماه آینده خبر داد.


محمدرضا محسنی در گفت‌وگو با قدس‌آنلاین، با اذعان بر این مطلب که در حال حاضر فقط یک دفتر پیشخوان خدمات دولت در مشهد برای بحث کارت ملی المثنی وجود دارد، اظهار کرد: به خاطر اینکه مدتی مسئولیت صدور کارت هوشمند و المثنی به دفاتر متقاضی واگذار نمی‌شد مشکل داشتیم، اما اکنون موضوع مصوب شده و ما هم فهرست دفترهایی که می‌توانند در این خصوص فعالیت کنند را به سازمان ارسال کرده‌ایم؛ دفاتر به‌زودی راه‌اندازی می‌شوند و بیشتر دفاتر کارت هوشمند، صدور کارت المثنی را هم اجرا خواهند کرد.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال خراسان رضوی افزود: طی یک ماه آینده، دست‌کم ۲۰ دفتر در نقاط مختلف مشهد آماده ارائه خدمات کارت ملی المثنی خواهند شد.
محسنی افزود: تا آخر آبان امسال حدود ۱۴۳ هزار درخواست المثنی، تعویض و تبدیل داشته‌ایم.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال خراسان رضوی گفت: صدور کارت هوشمند پیشتر در بازه زمانی حدود دو سال انجام می‌شد اما در حال حاضر کمتر است و این بازه بستگی به داشتن کارت خام است که باید از طرف دولت تأمین شود.
لازم به ذکر است که انتظار شهروندان برای دریافت کارت هوشمند همواره مورد انتقاد بوده که بنا به گفته معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال خراسان رضوی با تامین کارت خام این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه