مباحث اقتصادی، زندگی مردم را سخت کرده است

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در بردسکن:

مباحث اقتصادی، زندگی مردم را سخت کرده است

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث اقتصادی و معیشتی زندگی را برای مردم سخت کرده است. 


​​​​​​​عبدالرضا مصری در همایش «بزرگمرد سیاست و دیانت آیت‌الله مدرس» افزود: مشکلات را قبول داریم ولی باید هوشیار باشیم و نقشه‌های دشمنان را بشناسیم. امروز بین بد و بدتر قرار داریم بنابراین بد این است که شرایط را قبول کنیم. دشمن در کشور خودش سوخت گران می‌شود می‌گوید زغال استفاده کنید، بنزین گران می‌شود آن را توجیه  می‌کند و سایر موارد دیگر ولی دعوت به تخریب و آتش زدن نمی‌کنند ولی در ایران تشویق و تبلیغ به آتش زدن پمپ‌های بنزین می‌کنند.  
وی گفت: یک نفر در آمریکا 26 نفر را کشت و اجازه پخش آن را از شبکه‌ها ندادند ولی در ایران رسانه‌های بیگانه اغتشاش‌های اخیر را به تصویر کشیدند ولی از شهید شدن بیش از 40 مدافع امنیت هیچ خبری پخش نکردند.  مصری به ترغیب آل‌سعود و شبکه‌های فارسی‌زبان علیه نظام در حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: امروز دشمن روی مسائل اقتصادی ایران زوم کرده است و با به راه انداختن جنگ ترکیبی به دنبال شایعه‌پراکنی و براندازی نظام بود. وی بودجه امسال کشور را یک تریلیارد و 500 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اگر می‌توانستیم نفت راهمانند اول انقلاب صادر می‌کردیم سه برابر مازاد می‌داشتیم و امروز به خاطر تحریم نفت صادر نمی‌شود و آن‌ها به دنبال باج‌خواهی از ایران هستند. 
مصری بیان کرد: برجام هیچ عوائدی نمی‌تواند برای کشور داشته باشد و کلید حل مشکلات کشور در برجام نیست و باید خودمان در داخل مشکلات را مرتفع کنیم. تحریم‌ها ملت ایران را آب دیده‌تر کرده است و تسلیم تهدیدهای استکبار نمی‌شوند. 
در این جلسه دکتر علی دهقان‌زاده، فرماندار بردسکن با بیان ظرفیت‌های شهرستان بردسکن در حوزه‌های مختلف، به برخی از مطالبات منطقه در حوزه راه‌های ارتباطی، خاموشی چاه‌های موتور کشاورزی، بهداشت و درمان اشاره کرد و با توجه به گرمای هوا و طولانی بودن دوره آن خواستار تخفیف در تعرفه قبوض برق مردم منطقه شد.
مهندس مهدی مسروری، مدیر جهاد کشاورزی بردسکن به مشکلات بخش کشاورزی اشاره کرد و خواستار حذف قوانین دست و پا گیر شد که موجب ایجاد مشکلات برای کشاورزان و دامداران شده است. وی همچنین خواستار تخصیص اعتبارات کم‌بهره برای توسعه دامپروری و اجرای روش‌های نوین آبیاری شد.
احمد نخعی، نماینده شورای شهرستان هم گفت: با توجه به اینکه بردسکن بیش از 27 سال است به شهرستان ارتقا پیدا کرده ولی متأسفانه در برخی از حوزه‌ها دچار عقب‌ماندگی است که می‌طلبد متولیان درراستای رسیدگی به حل مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند. مهندس مدیح، شهردار بردسکن اظهار کرد: تحریم‌ها مشکلات زیادی را برای شهرداری‌ها به وجود آورده و سبب کند شدن پروژه‌های عمرانی و تأخیر در پرداخت حقوق‌ها شده است. وی گفت: اگر شهرداری‌ها حمایت نشوند نمی‌توانند خدماتی به مردم ارائه دهند. 

خبرنگار: علی نوری

برچسب ها :
ارسال دیدگاه