ایجاد ۵۵ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی

ایجاد ۵۵ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: اطلاعات ۴ هزار و ۲۰مورد اشتغال از خراسان رضوی طی هفته گذشته در سامانه ملی رصد ثبت شده و بدین ترتیب رقم ثبت اشتغال استان در این سامانه به ۵۵ هزار و ۸۷ نفر رسیده است.


یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در شصت و یکمین جلسه قرارگاه اشتغال با موضوع ثبت و بررسی اشتغال ایجادی استان خراسان رضوی در سامانه ملی رصد افزود: برای سال ۱۴۰۱ اشتغال‌زایی ۱۱۵ هزار و ۱۲۶ نفر در استان خراسان رضوی تعهد شده است که تاکنون پیشرفت خوبی در این زمینه داشته‌ایم.
وی بیان کرد: بدین ترتیب تاکنون 09/47 درصد تعهد اشتغال جدید از خراسان رضوی در سامانه رصد ثبت شده که در این زمینه رتبه دوم کشور را بدست آورده‌ایم.
نظری ادامه داد: بر اساس اطلاعات سامانه آمار، میزان اشتغال‌زایی استان خراسان رضوی بسیار زیاد و مشکل در پیگیری برای ثبت اطلاعات است.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: برخی از اشکالات مرتبط در سامانه رصد و همچنین صحت‌سنجی توسط دستگاه‌ها اعلام می‌شود تا در ارتباط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد پیگیری قرار گیرد. اشراف دستگاه‌ها در حوزه اشتغال می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های آینده خراسان رضوی تأثیرگذار باشد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه