۱۴ ملک مازاد دولتی در خراسان جنوبی خریدار ندارد

۱۴ ملک مازاد دولتی در خراسان جنوبی خریدار ندارد

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: ۱۴ ملک مازاد دولت در استان به مزایده گذاشته شد؛ اما به دلیل جذابیت نداشتن برای مشتری به فروش نرسیده است.


مرتضی ذاکریان، با بیان اینکه در سنوات گذشته مجوز فروش ۶۵ ملک مازاد دولتی در استان گرفته شده است، بیان کرد: از این تعداد ۱۸ ملک به ارزش ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده که بیشترین با مبلغ ۱۸میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان متعلق به جهاد کشاورزی بوده است.
وی عنوان کرد: چهار پرونده هم برای لغو مجوز فروش به وزارت اقتصاد ارسال شده؛ اما با لغو مجوز آن موافقت نشده است.
ذاکریان از شناسایی سه ملک مازاد دولتی در سال جاری در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در حال دریافت مجوز از وزارت اقتصاد و دارایی برای فروش آن هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری سهم خراسان جنوبی از محل فروش املاک مازاد دولتی ۲۰۰ میلیارد تومان مشخص شده که محقق نشدن آن تأثیر مستقیمی روی سهم اعتبار اختصاصی استان خواهد داشت.
ذاکریان از شناسایی ۱۹ ملک مازاد در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: از این تعداد چهار ملک به فروش رسیده و ۱۵ ملک باقی مانده که ۱۰ ملک به مزایده گذاشته و مشتری نداشته است.
به گزارش ایرنا، وی از صدور مجوز فروش برای ۲۹ملک مازاد در سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد و گفت: از این تعداد، هشت ملک به فروش رسیده و برای فروش ۱۹ ملک مازاد اقدام و مجوز فروش برای دو ملک نیز دریافت شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه