مدیرانی که نگاه تحول‌گرا ندارند کنار گذاشته شوند

رئیس‌جمهور در اجلاس شورای‌ عالی استان‌ها:

مدیرانی که نگاه تحول‌گرا ندارند کنار گذاشته شوند


رئیس‌جمهور کشورمان روز گذشته در یازدهمین اجلاس شورای‌ عالی استان‌ها با بیان اینکه با یک قوم پیمان‌شکن مواجه‌ایم که به راحتی نقض پیمان و ظلم و تعدی می‌کند، در مقابل آن‌ها چه باید کرد! گفت: آیا باید در برابر چنین دشمنانی متوقف شد؟
 باور ما این است که در برابر این دشمن باید پیشرفت کرد و لذا اراده کردیم و ملت ما اراده کرده است که پیشرفت داشته باشد. به گزارش پرزیدنت، دکتر سیدابراهیم رئیسی با تأکید بر اینکه برخلاف خواست دشمن و به برکت خون مطهر شهیدان و تلاش کسانی که در جای جای این کشور شبانه‌روز خدمت می‌کنند، آینده را روشن می‌بینیم، خاطرنشان کرد: همه مسئولان در بخش‌های مختلف بدانند که امروز مهم‌ترین وظیفه ما خدمت کردن به مردم، گره‌گشایی از زندگی مردم، برداشتن موانع از پیش راه تولیدکننده و فعال اقتصادی و کسانی است که می‌خواهند در عرصه‌های مختلف کار و تلاش کنند.
دکتر رئیسی در پایان تأکید کرد: کسانی که نمی‌خواهند با این نگاه تحولی کار کنند، کسانی که می‌گویند نمی‌شود و نشد، این افراد نباید در مصدر امور و در جایگاه تصمیم‌گیری قرار گیرند. این افراد باید از مسیر اصلی خدمت کنار گذاشته شوند، تا این راه ادامه پیدا کند. 
کارمند، کارشناس یا مدیری اگر به هر دلیل نمی‌خواهد جواب مردم را بدهد، راه را برای خودش بسیار سخت می‌بیند، نگاهش نگاه ما نمی‌توانیم است، این فرد را باید در حاشیه قرار داد و متن و مسیر را در اختیار کارمندان و کسانی قرار داد که روحیه‌شان، روحیه کار، تلاش، گره‌گشایی از زندگی مردم و در یک کلمه روحیه ما 
می‌توانیم است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه