عصبانیت ضدانقلاب از شکست پروژه اعتصاب

تروریست‌های آشوبگر در ۳ روز گذشته 22 نفر را به شهادت رساندند

عصبانیت ضدانقلاب از شکست پروژه اعتصاب

با شکست فراخوان رسانه‌ها و گروهک‌های ضدانقلاب برای ایجاد التهاب و آشوب در فضای بازار و کسب و کارها، در روزهای گذشته در برخی شهر‌ها شاهد انتقام‌جویی آشوبگران و تروریست‌ها از شهروندان بی‌گناه و حافظان امنیت بودیم.


​​​​​​​تولیت آستان قدس رضوی روز گذشته با حضور در منطقه حر عاملی مشهد، ضمن قرائت فاتحه، محل شهادت شهیدان «حسین زینال‌زاده» و «دانیال ر‌ضازاده» که به دست اغتشاشگران به شهادت رسیدند را با گل‌های متبرک ضریح حضرت رضا(ع) عطرآگین کرد و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت. حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی همچنین در گفت‌وگو با اهالی منطقه و دوستان و آشنایان این دو شهید، ضمن دعوت مردم به صبر و ایستادگی، برخورد قاطع با عاملان و اخلالگران امنیت مردم را مهم‌ترین درخواست مردمی، خانواده شهیدان، کسبه و بازاریان دانست. ایشان ایثار و از 
خود گذشتگی این دو شهید برای حفظ امنیت مردم را نیز ستودنی دانست و برای مجروحان این حادثه از خداوند منان طلب سلامتی و عافیت و برای خانواده‌های آنان شکیبایی و پاداش معنوی مسئلت کرد. معاون دادستان مشهد نیز با حضور در جمع مردم تأکید کرد که عاملان شهادت  این دو دانشجوی بسیجی در محل وقوع جرم مجازات خواهند شد. شایان ذکر است عصر روز گذشته نیز سرهنگ پاسدار نادر بیرامی مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه نیز به دست آشوبگران به شهادت رسید.ظهر 26آبان ماه نیز مرزبانان سراوان واقع در استان سیستان و بلوچستان حین پایش نوار مرزی دچار سانحه شده و بر اثر شدت جراحت‌های وارده سربازان رضوانی و نیک‌پور به درجه رفیع شهادت نائل شدند. شهید رضوانی اهل و ساکن مشهد و شهید نیک‌پور اهل و ساکن مازندران هستند. با حمله تروریستی دو راکب موتورسوار به سمت مدافعان امنیت استان اصفهان هم، دو نیروی بسیجی به شهادت رسیدند و سرهنگ اسماعیل چراغی از نیروهای فراجا این استان بر اثر شدت جراحت‌ها عصر پنجشنبه به درجه رفیع شهادت نائل شد. در همین روز دو تن از کادر خدوم انتظامی شهر سنندج نیز به دست تروریست‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. یک نیروی پاسدار امنیت مهدی اثنی‌عشری از سربازان گمنام امام زمان(عج) و رحیم ‌سحابی از نیرو‌های سپاه نیز شامگاه پنجشنبه در درگیری با تروریست‌ها در بوکان به فیض شهادت نائل آمدند. در شهرستان قروه نیز یک نیروی حافظ مردم به شهادت رسید. همچنین خبرهای رسیده از استان فارس حاکی از شهادت یک مأمور مدافع امنیت است. بر اساس آخرین آمار، تعداد شهدای حمله تروریستی شامگاه ایذه هم به هفت نفر رسید و 11تن از عوامل این حادثه دستگیر شده‌اند. همچنین منابع ‌خبری از شناسایی ‌و ‌دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی براندازی در استان یزد خبر دادند. ۳۲ نفر از مخلان نظم عمومی در بهارستان و لیدرهای اغتشاش بابلسر نیز همراه با مقادیری دلار و همچنین ۲۰ میلیارد تومان ارز دیجیتال که توسط عناصر معاند شارژ شده بود، شناسایی و دستگیر شدند.تعداد شهیدان حافظ امنیت سه روز گذشته به عدد 22 نفر رسیده است. 

خبرنگار: حسین محمدی اصل

برچسب ها :
ارسال دیدگاه