لباس تیم ملی ساده است

میرشاد ماجدی:

لباس تیم ملی ساده است


​​​​​​​در شرایطی که طی ساعات اخیر طرحی از پیراهن تیم ملی برای جام جهانی بیرون آمد و با انتقاداتی نیز همراه شد، میرشاد ماجدی نسبت به آن واکنش نشان داد. او درباره روند آماده سازی تیم ملی گفت: هر آنچه که کادرفنی تیم ملی خواسته آقای تاج و همکاران آماده می کنند و امیدوار هستیم یک تیم پرقدرت و پرفروغ را در جام جهانی ببینیم.
ماجدی درباره حضور کی‌روش و بالا رفتن شانس صعود گفت: قطعاً وقتی تغییر سرمربی انجام شد تمام نگاه ها این بود که بهترین‌ها برای تیم ملی اتفاق بیفتد. ما هم امیدوار هستیم برای نخستین بار صعود به مرحله بعدی را شاهد باشیم. 
هر تیمی که در جام جهانی شرکت می کند به دنبال این است که راهی مراحل بعدی شود، هیچ تیمی اجازه نمی‌دهد که به راحتی تیم‌های دیگر از آن عبور کنند.  وی در واکنش به پرسشی درباره اینکه در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی، تیم ملی همچنان نتوانسته اسپانسر لازم برای همکاری را در اختیار داشته باشد، این‌طور گفت: بحث اسپانسری بحثی است که باید در مزایده و مناقصه شرکت ها حضور پیدا کنند. زمان کمی داریم اما فکر می کنم بتوانیم یک اسپانسر خوب برای تیم ملی داشته باشیم.
وی درباره این موضوع که آیا طرح پیراهن منتشر شده، همان لباس اصلی ایران در جام جهانی خواهد بود، گفت: من لباسی را که می‌گویید ندیدم و اگر قرار به رونمایی باشد، فردا(امروز) خواهد بود.
او در ادامه عکسی که از این طرح بیرون آمده را از گوشی یکی از خبرنگاران دید و در ادامه توضیحات خود گفت: متریال این نخواهد بود و طرح آن قطعاً ساده خواهد بود. طراح من نیستم! طراحی انجام می‌شود و ان‌شاءلله بازیکنان با یک پیراهن خوب وارد میدان خواهند شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه