«ساپینتو» کدام ستاره‌ها را به فروش می‌گذارد؟

بازار گرم شایعات حوالی فهرست استقلال

«ساپینتو» کدام ستاره‌ها را به فروش می‌گذارد؟

استقلال با هدایت ساپینتو نتایج درخشانی در لیگ گرفته و البته فتح سوپرجام از دستاوردهای سرمربی پرتغالی در دوره کوتاه حضورش در ایران محسوب می‌شود.


​​​​​​​ساپینتو در ماه‌های اخیر نشان داده به برخی از بازیکنان تیمش چندان اعتقادی ندارد و همین مسئله سبب شده گمانه‌زنی‌ها درباره لیست مازاد احتمالی اعلام شده از سوی وی به اوج خود برسد.
عزیزبک آمانوف، یکی از بازیکنانی است که نتوانسته خود را به ریکاردو ساپینتو اثبات کند و سرمربی پرتغالی آبی‌ها تنها پنج دقیقه در طول 11 هفته اخیر لیگ برتر و البته مسابقه سوپرجام به آمانوف اعتماد کرده که نشان می‌دهد سبک بازی هافبک ازبکستانی را نمی‌پسندد و همین مسئله سبب شده نام آمانوف در حوالی فهرست خروج استقلال شنیده شود. همچنین گفته می‌شود آبی‌ها در بازار زمستانه به دنبال جذب کاوه رضایی هستند و احتمال جدایی شهباززاده وجود دارد.
سیاوش یزدانی، مدافع بلندقامت استقلال در ماه گذشته با اظهارنظر جنجالی درباره ساپینتو حاشیه‌ساز شده بود، اما با پادرمیانی مدیران استقلال، سرمربی پرتغالی مدافع تیمش را بخشید و او را به تمرینات راه داد، اما هنوز خبری از حضور یزدانی در فهرست آبی‌پوشان پایتخت نیست تا گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال جدایی او به میان بیاید.
علیرضا رضایی، امیرعلی صادقی، امید حامدی‌فر و محمدحسین زواری بازیکنان جوان سرشناس استقلال هستند که به جز صادقی که حضور کوتاه در ترکیب استقلال را در لیگ بیست‌ودوم تجربه کرده و در بازی‌های پیش‌فصل نمایش‌های درخشانی از خود داشت، سایر بازیکنان نتوانسته‌اند اعتماد ریکاردو سا پینتو را جلب کنند و هنوز به ترکیب آبی‌ها راه پیدا نکرده‌اند. بازیکنان جوانی که احتمال دارد برای کسب فرصت بازی بیشتر، در نیم‌فصل به دنبال جدایی باشند.
آبی‌پوشان پایتخت مشکلات عدیده مالی دارند و شاید یکی از راهکارهای مهم در مسیر درآمدزایی بتواند فروش بازیکنانشان باشد. آمانوف، شهباززاده و یزدانی در کنار بازیکنان جوانی که در فهرست استقلال حضور دارند، همگی با تیم خود همچنان قرارداد دارند و جدایی زودتر از موعد آن‌ها می‌تواند توأمان با فروش آن‌ها و دریافت حق رضایت‌نامه باشد.
استقلالی‌ها در فصول گذشته از فروش بازیکنانی مثل صیادمنش و قایدی درآمدزایی داشته‌اند و حالا هواداران امیدوارند بازیکنانی که تحت قرارداد باشگاه هستند و البته مشتریان دست به نقدی هم دارند، بدون پرداخت پول رضایت‌نامه از جمع بازیکنان استقلال جدا نشوند و در صورت حضور آن‌ها در فهرست مازاد ساپینتو، با توافق مالی نامشان از فهرست آبی‌پوشان پایتخت خارج شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه