در تیم ملی رقبای بزرگی دارم

سیدحسین حسینی در گفت‌و‌گو با قدس:

در تیم ملی رقبای بزرگی دارم

دروازه‌بان استقلال که از یک سال پیش سیرصعودی خود را آغاز کرده حالا یکی از گزینه‌های اصلی تیم ملی برای پست شماره یک است. حسینی که پس از قهرمانی درسوپرجام به اردوی تیم ملی ملحق شده با امیدواری زیادی به آینده خودش می‌نگرد. او به دنبال موفقیت‌های بیشتر است.


به نظر می‌رسد یکی از دروازه‌بان‌های تیم ملی درجام جهانی باشی؟ 
در حال حاضر مشغول تمرین هستم و ذهنم متمرکز به افزایش آمادگی است. پس از سوپر جام به اردوی تیم ملی ملحق شدم و سخت مشغول کارم. تا ببینم خدا چه می‌خواهد.

برخی می‌گویند تو دروازه‌بان دوم تیم ملی هستی. این را قبول داری؟
ما دروازه‌بان‌های خوبی در تمرینات تیم ملی داریم. پیام نیازمند و محمدرضا اخباری که درکنار هم تمرین می‌کنیم و بیرانوند که تجربیات زیادی دارد. امیرعابدزاده هم هست. اینکه من دروازه‌بان دوم باشم مشخص نیست و هیچ اطلاعی از تصمیم سرمربی تیم ملی ندارم. اما این را باید بگویم درتیم ملی رقبای بزرگی دارم و رقابت خیلی سخت است.

کی‌روش دراین باره با بازیکنان صحبتی انجام نداده؟
به هیچ وجه درباره اینکه چه کسی قطعاً مسافرجام جهانی خواهد شد با ما حرفی نزده است. بچه‌ها سخت درتلاش‌اند. اگر کی‌روش کسی را نخواهد، به اردو دعوتش نمی‌کند. حرفش این است که هربازیکنی به اردوی تیم ملی دعوت شده شانس دارد به جام جهانی برود. او نگاهی حرفه‌ای به این ماجرا دارد.

درجام جهانی به تو بازی می‌رسد؟
خیلی زود است درباره این موضوع حرف بزنم. نمی‌خواهم تمرکزم به هم بخورد. باید دو بازی تدارکاتی را به خوبی پشت سربگذاریم و خودمان را به جام جهانی برسانیم. ما بازی‌های سختی پیش رو داریم. باید دراوج آمادگی به قطر برسیم.

به دلیل تمرینات مداوم اختصاصی به اوج آمادگی رسیدی؟
نزدیک به دو سال است تمرینات اختصاصی‌ام را به طور جدی دنبال می‌کنم. برایم خیلی مهم بود پس از آن فصل دوباره به اوج برگردم. شکر خدا سال پیش با استقلال قهرمان لیگ شدم و حالا هم به اردوی تیم ملی بازگشته‌ام. من این پیشرفت را دوست دارم و به راهم ادامه می‌دهم.

در سوپرجام هم چندان اذیت نشدی، بازی راحتی برای تو بود.
نساجی دوست داشت بازی به تساوی کشیده شود و درضربات پنالتی برنده مشخص شود. اما کار درهمان 90 دقیقه تمام شد و گل ارسلان ما را به قهرمانی سوپرجام رساند. البته این بازی باید پیش از شروع لیگ برگزار شود؛ چون ما کمی نگران محرومیت احتمالی از دربی هم بودیم که شکر خدا چنین اتفاقی رخ نداد. به هرحال این موفقیت تقدیم به هواداران ما.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه