جریمه ۱۴۶ میلیارد تومانی کارخانه آب معدنی

جریمه ۱۴۶ میلیارد تومانی کارخانه آب معدنی

یک کارخانه تولید آب معدنی در خراسان رضوی به پرداخت حدود ۱۴۶ میلیارد تومان جریمه محکوم شد.


به گزارش قدس، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان طرقبه - شاندیز گفت: بر اساس گزارش سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، پرونده گران‌فروشی برای این کارخانه مستقر در شهرک صنعتی طرقبه - شاندیز تشکیل و پس از بررسی‌های کارشناسی به پرداخت ۱۴۵ میلیارد و ۷۷۵ میلیون  و۸۵۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد.
 امید جلیلی با اشاره به اینکه این رأی در شعبه تجدیدنظر استان قابل بررسی است، افزود: این کارخانه پرونده گران‌فروشی دیگری نیز در بخش فروش نوشابه دارد که از پرونده‌های مهم ملی و در دست بررسی است.
با توجه به اینکه روزنامه قدس سال‌هاست در حوزه تخلفات واحدهای تولیدی و صنفی موضوعات مختلفی را پیگیری کرده است، باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشت که پس از آنکه مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با حواشی زیاد از کار برکنار و پرونده قضایی برای او تشکیل شد، با حضور سید مرتضی مدنی فدکی و معارفه او در سمت مدیر کل تعزیرات حکومتی استان شاهد تغییر رویکرد در روند برخورد با متخلفان و دانه‌درشت‌ها هستیم. دلیل این ماجرا برخورد قاطع با متخلفان در حوزه‌های مختلف و صدور آرای جریمه بسیار سنگین برای متخلفان بازار است. این نیاز واقعی و مطالبه اصلی مردم است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه