قرعه‌کشی بیش از ۲ هزار واحد مسکن ملی در سبزوار

قرعه‌کشی بیش از ۲ هزار واحد مسکن ملی در سبزوار

مرحله دوم‌تخصیص واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان استان خراسان رضوی، با حضور استاندار و با قرعه‌کشی و تخصیص بلوک ۲ هزار و ۷۸ واحدی در شهر سبزوار آغاز شد.


استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: موضوع تأمین مسکن یکی از اولویت‌های ویژه دولت است که با توسعه ساخت مسکن، سایر بخش‌های اقتصاد نیز فعال شده است.
یعقوبعلی نظری افزود: نهضت مسکن که محصول نهایی آن تأمین مسکن است، ضریب اشتغال بالایی دارد که اشتغال‌زایی قوی و گردش مالی قابل توجهی 
ایجاد می‌کند.
در‌بخش تأمین‌ مسکن مناطق روستایی در مجموع برای ۹۲ روستای بالای ۲۰خانوار شهرستان سبزوار، پس از اینکه تکلیف زمین آن‌ها با همت بنیاد مسکن، بخشداری و دهیاران مشخص شد به سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیگیری می‌شود.
وی اظهار داشت: بر اساس وعده رئیس‌جمهور برای ساخت 4میلیون مسکن در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن، سهم خراسان رضوی از این رقم ۱۰ درصد تعیین شده که در قالب ۴۰۰ هزار واحد مسکن خواهد بود.
نظری گفت: همچنین در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ قطعه زمین شهری در شهر روداب سبزوار با مشارکت مالکان احداث و در قالب این طرح به خود مالکان نیز از طریق شهرداری و همت نظام مهندسی با ارائه تخفیف کمک می‌شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این آیین گفت: سهم سبزوار از طرح نهضت ملی مسکن ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تعریف شده است.
حسین ابراهیمی کُردیانی افزود: در مجموع ۲۰ هزار متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سبزوار نام‌نویسی اولیه داشته‌اند که از ۱۷ هزار واجد شرایط، تاکنون 8هزار مورد تأیید نهایی شده‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه